شناسهٔ خبر: 66425668 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بحر گستر پارس و ملوان نداجا صدرنشین لیگ آب‌های آرام

بحر گستر پارس در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش مردان در پایان مرحله سوم لیگ آب‌های آرام صدرنشین باقی ماندند.

صاحب‌خبر -
بحر گستر پارس و ملوان نداجا صدرنشین لیگ آب‌های آرام
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله سوم لیگ آب‌های آرام امروز در مسافت ۲۰۰ متر برگزار شد.
 
در این رقابت‌ها تیم‌های نوین البرز، پترو پالایش تجهیز سما، پارس جنوبی، عقاب نهاجا، بحر گستر پارس و نوین تهران در بخش بانوان و عقاب نهاجا، میداف بوشهر، ملوان نداجا، پارس جنوبی و کارن کاسپین در بخش مردان رقابت می‌کنند.
 
در مسابقه کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر مردان تیم ملوان نداجا با ترکیب امیر آقامیرزایی، علی آقامیرزایی، عباس حسینی و پیمان قویدل با زمان ۳۳.۴۸ ثانیه اول، تیم عقاب نهاجا با ترکیب علیرضا جهان‌نما، محمد میرزایی، محمدرضا پیشگاهی و ماکان غیاثی با زمان ۳۴.۶۷ ثانیه دوم و تیم میداف بوشهر با ترکیب داریوش محمدی، ابوالفضل جنتی، یزدان زراعت‌کار و سیلمان احمد سعید با زمان ۳۵.۳۵ ثانیه سوم شدند.
 
در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر بانوان تیم بحر گستر پارس با ترکیب ارشین رضانژاد، کیانا گلبندها، نسترن خیرالهی و زهرا مطهر با زمان ۳:۳۴.۸۶ دقیقه، تیم عقاب نهاجا با ترکیب عسل کاظمی، فاطمه زندی، مهناز صدیق فرشیان و پرنیان شیری با زمان ۳:۴۸.۳۴ دقیقه و تیم نوین البرز با ترکیب باران پرون، هلنا احسانی، مژده مطرقی و مریم عزیزی با زمان ۴:۰۱.۳۰ دقیقه مقام اول تا سوم را کسب کردند.
 
در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر مردان علی آقامیرزایی از ملوان نداجا با زمان ۳۸.۰۷۷ ثانیه مقام اول، علیرضا خمسه از پارس جنوبی با زمان ۳۸.۹۳۰ ثانیه و محمد میرزایی از عقاب نهاجا با زمان ۳۹.۱۹۰ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.
 
در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مردان عادل مجللی از پارس جنوبی با زمان ۴۲.۶۴۰ ثانیه اول، علی ضرار کاظم از میداف بوشهر با زمان ۴۲.۷۰۰ ثانیه دوم و ارشیا عبدالهی از عقاب نهاجا با زمان ۴۷.۱۰۰ ثانیه سوم شدند.
 
در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان ترنم اکبرزاده از پارس جنوبی با زمان ۴۶.۸۳ ثانیه، پرنیان شیری از عقاب نهاجا با زمان ۴۹.۶۷ ثانیه و نیکا نجفی‌زاده از نوین تهران با زمان ۵۰.۴۶ ثانیه اول تا سوم شدند.
 
در کانوی یکنفره بانوان هیوا افضلی از پارس جنوبی با زمان ۵۲.۰۶ ثانیه مقام اول، هدیه خیرآبادی از بحر گستر پارس با زمان ۵۴.۶۰ ثانیه مقام دوم و دنیا جوکار از نوین البرز با زمان ۵۸.۹۹ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.
 
در رقابت امدادی ۴ در ۲۰۰ متر مردان تیم پارس جنوبی با ترکیب پوریا شریفی، عادل مجللی، علیرضا خمسه و شایان حسینی با ترکیب ۲:۴۷.۰۹۰ دقیقه اول، تیم ملوان نداجا با ترکیب علی آقامیرزایی، محمدنبی رضایی، محمد عباسی و عباس حسینی با زمان ۲:۴۷.۳۲۰ دقیقه دوم و میداف بوشهر با ترکیب محراب آسایش خورشید، ابوالفضل جنتی، شاهو ناصری و علی ضرار کاظم با زمان ۲:۵۶.۶۶ دقیقه سوم شدند.
 
در کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر بانوان تیم پارس جنوبی با ترکیب هلیا طالبی، صوفیا پاکروان، گلناز غضنفریان و ترنم اکبرزاده با زمان ۴۰.۶۶۰ ثانیه، تیم بحر گستر پارس با ترکیب الناز شفیعیان، نرجس کارگرپور، ارشین رضانژاد و کیانا گلبند‌ها با زمان ۴۰.۹۲۰ و تیم عقاب نهاجا با ترکیب بهار تنها، پرنیان شیری، مهسا گرجی و فاطمه موسوی با زمان ۴۵.۷۲۰ ثانیه اول تا سوم شدند.
 
بر این اساس در پایان مرحله سوم رقابت‌ها در بخش بانوان تیم بحر گستر پارس با ۲۷۰ امتیاز صدرنشین باقی ماند و پارس جنوبی با ۲۲۸ و عقاب نهاجا با ۱۹۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و در بخش مردان ملوان نداجا با ۲۷۰ امتیاز جایگاه نخست خود را حفظ کرد و پارس جنوبی با ۲۱۶ امتیاز و میداف بوشهر با ۲۱۱ امتیاز رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.
 
مرحله چهارم و پنجم این رقابت‌ها ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.

نظر شما