شناسهٔ خبر: 66423495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

وعده صادق شلیک به وجدان خفتگان غرب بود

جلسه هدایت سیاسی با حضور پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر به مناسبت سالروز گرامیداشت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر ،سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: پس از عملیات وعده صادق و طوفان الاقصی وجدان های پاک بیدار شدند و پوشالی بودن آمریکا و اروپا را به رخ جهانیان کشاندند، نسل کشی اسرائیل در غزه وجدان جهانیان را به محکمه کشاند اما سیاستمداران و دولتمردان غربی هر چقدر کشتار بیشتری در غزه صورت گرفت حمایت بیشتری از نسل کشی کردند.

وی افزود: در عملیات وعده صادق و طوفان الاقصی جبهه مقاومت و ایران جنگ رسانه‌ای و ترکیبی سنگینی را علیه امپراطوری رسانه‌ای عبری عربی غربی راه انداختند تا برای اولین بار امپراطوری رسانه ای غرب را به چالش بکشند، رهبر انقلاب این اتفاقات را پیش بینی کرده بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر به بیداری جهان غرب و جنبش دانشگاهی پرداخته و بیان کرد: اتفاقات بسیار خوبی در دنیا در حال رخ دادن است و بیداری ملت‌ها پس از عملیات طوفان الاقصی و سیلی وعده صادق شیب تندتری گرفته است، رهبر فرزانه انقلاب با درایت و آینده نگری در سالیان گذشته این اتفاقات و بیداری ملت‌ها را پیش بینی کرده بود، نقش رهبری و حکمت وی باید برای مردم ایران و خارج شناسانده شود، مقام معظم رهبری فرمودند؛ صدای شکستن استخوان های لیبرال دمکراسی و سرمایه داری غرب شنیده می شود. این مطلب را رهبر انقلاب زمانی فرمودند که آمریکا و اروپا در اوج اقتدار و قدرت خویش در منطقه و جهان بودند.

وی مطرح کرد: نظم نوین جهانی واژه جدید سیاسی در عصر جدید است واژه هایی مانند پیچ تاریخی و هندسه نظم نوین جهانی که تغییر موازنه قدرت در جهان را رقم می زند رهبر انقلاب با دور اندیشی وارد ادبیات سیاست بین الملل کرد و در حال حاضر بسیاری از اندیشمندان، سیاستمداران و تئوریسین ها در رسانه و دانشگاه به تحلیل این واژه‌گان می پردازند.

حسین نکوئی اظهار کرد: اتفاقات امروز و جنبش دانشجویی در اروپا و آمریکا را رهبر انقلاب سال های گذشته پیش بینی کردند و در نامه‌ای که به جوانان اروپایی زدند هشدار دادند که نگذارید سیاستمداران و دولتمردان غرب آگاهانه از مسیر صداقت جدا شوند و شما جوانان با قلب‌های پاک و فطرت والای انسانی این امر مهم را مطالبه کنید.

وی ادامه داد: اخبار غزه و عملیات وعده صادق به صورت تحلیلی منتشر شود خروجی تلاش دنیای سلطه و کفر جهانی با تمام ابزار رسانه جنگ نرم و جنگ شناختی که در سراسر دنیا پیاده می کند، بیداری ملت‌ها و دانشگاه های دنیاست. پس از عملیات طوفان الاقصی رهبری فرمودند؛ وعده الهی و نصرت پروردگار با کسانی است که بیشترین استقامت را در برابر کفر داشتند و بر ارزش های خویش پافشاری کردند، اگر جبهه حق پایداری کند نصرت الهی به مدد آنها خواهد آمد همچنان که رهبر انقلاب درباره عملیات طوفان الاقصی فرمودند؛ پیروزی از آن مردم غزه است زیرا نصرت الهی را به همراه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر خاطرنشان کرد: بیداری جهانی مقدمه ظهور منجی عالم بشریت است عملیات وعده صادق در حقیقت شلیک به جامعه خفته غرب بود که آنها را به خیابان ها و دانشگاه کشاند تا وعده الهی را محقق سازد و دنیا برای ظهور منجی مهیا کند و بشریت برای یک جامعه آرمانی که در راس آن حکومت حجت خدا قرار دارد آماده شود.

نظر شما