شناسهٔ خبر: 66423214 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

در سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به کرمان انجام شد؛

افتتاح ساختمان ام آر آی بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان بافت

ساختمان ام آر آی بیمارستان خاتم الانبیاء شهرستان بافت و دستگاه جدید آنژیوگرافی قلب سه بعدی مرکز آموزشی درمانی شفا کرمان، با حضور دکتر بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افتتاح و راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وبدا، ساختمان ام آر آی بیمارستان خاتم الانبیاء با 250 مترمربع زیربنا و اعتبار 37 هزار و 500 میلیارد ریال احداث شده است؛ دکتر بهروز رحیمی در این رویداد، از بخش اورژانس و ساختمان در حال ساخت آی سی یو بیمارستان خاتم الانبیا (ص) نیز بازدید کرد.


دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، همچنین در این سفر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفت و گو کرد؛ دکتر رحیمی در این دیدار، گفت: دولت سیزدهم دولت مردمی است و وزارت بهداشت نگاه معنوی به استان کرمان دارد.


وی در ادامه با اشاره به پروژه های درحال ساخت در استان کرمان، خاطرنشان کرد: برخی شهرستان ها از جمله بافت دارای پروژه های نیمه کاره هستند که امیدواریم در تسریع آنها کمک کنیم.


وی استفاده از ظرفیت معادن و لحاظ شدن این سرمایه ها در بخش بهداشت و درمان استان را ضروری دانست و بر مولدسازی دارایی ها برای دانشگاه ها تاکید کرد.


رونمایی از دستگاه جدید آنژیوگرافی قلب سه بعدی مرکز آموزشی درمانی شفا


در ادامه این سفر، دستگاه جدید آنژیوگرافی قلب سه بعدی مرکز آموزشی درمانی شفا نیز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت رونمایی شد.


این دستگاه توسط سازمان جهانی بهداشت به این مرکز آموزشی درمانی اهدا شده است.


رحیمی همچنین از پروژه در حال ساخت بیمارستان جایگزین شفا و بخش ژنتیک دارالشفا امام رضا (ع) بازدید کرد.

نظر شما