شناسهٔ خبر: 66422742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره شهدای کارگری شهرستان خواف

عملیات وعده صادق معادلات منطقه‌ای را تغییر داد

عملیات وعده صادق بسیار موفق و غافلگیر کننده بود و این عملیات افتخارآمیز، معادلات منطقه‌ای را تغییر داد.

صاحب‌خبر -

عملیات وعده صادق معادلات منطقه‌ای را تغییر داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاد دانشگاه امام حسین (ع) تهران و تحلیل گر مسائل غرب آسیا در یادواره  شهدای کارگری شهرستان خواف در مجتمع سنگ آهن سنگان گفت: پاسخ قاطع و تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی بازدارندگی ایران در منطقه را افزایش داد و ایرانی بودن کامل این عملیات از دیگر ویژگی‌های وعده صادق است.

 مسعود اسداللهی افزود: رژیم صهیونیستی بعد از شهادت تعدادی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، فروردین ماه امسال در استمرار سیاست‌های خصمانه اش با حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق تعدادی از مستشاران و فرماندهان سپاه را به شهادت رساند.

وی گفت: بعد از حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه که به منزله خاک کشورمان محسوب می‌شود، دیگر سکوت جایز نبود و با تاکید رهبر معظم انقلاب و نیروی هوا فضای سپاه با حمایت ارتش پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به گستاخی‌های این رژیم اشغالگر دادند.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) افزود: برخی از تحلیل گران غربی تصور می‌کردند که ایران با حمایت مقاومت اسلامی در منطقه نظیر حزب الله لبنان و در کشور‌های عراق و یمن به صورت همزمان پاسخ رژیم صهیونیستی را می‌دهد ولی نیروی هوا فضای سپاه با حمایت ارتش و به طور کامل با تجهیزات نظامی کشورمان پاسخ گستاخی رژیم اشغالگر قدس را دادند.

اسداللهی خاطر نشان کرد: همچنین این پاسخ تنبیهی سپاه به رژیم صهیونیستی نشان داد که ایران اراده استفاده از سلاح‌ها و تجهیزات نظامی تولید شده توسط نیرو‌های توانمند کشورمان، در پاسخ به تهدیدات دشمنان را دارد.

نظر شما