شناسهٔ خبر: 66422262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر:

بیش از یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر: مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، گفت: یک میلیون و ۱۳ هزار نفر عضو صندوق شدند، که این معادل ۹۰ درصد عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از زنجان، بیت‌الله برقراری، امروز سه شنبه در دیدار با استاندار زنجان، افزود: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک میلیون و ۳۰۰  هزار نفر بیمه شده داشت ولی در این دولت تاکنون یک میلیون و ۱۳ هزار نفر جدید تحت پوشش این صندوق قرار گرفتند.

 مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با بیان اینکه بیمه های فراگیر نقش مهمی در فراهم کردن زمینه های لازم برای رفاه شهروندان است، اظهار کرد: در این حوزه با شتاب بیشتری در حال حرکت هستیم‌.

برقراری، یادآورشد: یکی از راه‌های تحقق اجتماعی گسترش شرایط بیمه‌ای است، با گسترش این بخش ما می‌توانیم در این حوزه به تحقق عدالت اجتماعی نزدیک شویم و این درحالی است که با استقرار دولت مردمی سیزدهم اقدامات بسیار موثری انجام شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با بیان اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت مردمی اقداماتی قابل توجهی انجام شده که نیاز به تبیین دارد، تصریح کرد: ایجاد یک میلیون شغل در سال بر اساس مستندات و طرح کالا برگ الکترونیکی از جمله این اقدامات شاخص است.

انتهای پیام/

نظر شما