شناسهٔ خبر: 66421415 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تور اروپا ویژه یورو ۲۰۲۴؛ این آخرین شانس برای تماشای رونالدو با لباس ملی است؟

آیا شانس دیگری برای دیدن کریستیانو رونالدو در پیراهن تیم ملی از نزدیک وجود ندارد؟ این سوالیست که ذهن طرفداران واقعی فوتبال را پس از اتمام جام جهانی ۲۰۲۴ قطر به خود معطوف کرده است.

صاحب‌خبر -

اما این فوق ستاره‌ی محبوب پس از ناکامی در رقابت‌های ملی قبلی تصمیم گرفت تا حداقل در یک تورنمنت ملی مهم دیگر در کنار سایر ستاره‌های پرتغالی باشد. حتی اگر این موضوع به قیمت نیمکت نشینی گاه‌وبی‌گاه در تیم ملی برای او ختم شود! جام ملت‌های اروپای آلمان یا همان یورو ۲۰۲۴ ممکن است آخرین شانس این ستاره‌ی افسانه‌ای برای کسب یک جام ملی دیگر باشد. به همین دلیل هم تعداد زیادی از فوتبال‌دوستان دنیا از ۶ ماه قبل تور اروپا را رزرو کرده‌اند.

یاران CR۷ برای قهرمانی به کمک او می‌آیند؟

یورو ۲۰۱۶ ثابت کرد که پرتغالی‌ها انگیزه‌ی زیادی برای قهرمانی تیم‌شان به خاطر رونالدو دارند. تداوم حضور رونالدو در لباس ملی هم به همین موضوع بستگی دارد. گمانه‌زنی‌ها از اختلافات درونی ستاره‌های حال حاضر مانند لیائو، فرناندز و سیلوا با کریستیانو رونالدو حکایت دارد. همین موضوع هم باعث شده تا به اعتقاد برخی از مفسران فوتبال جام ملت‌ها، آخرین تورمنت رونالندو همین مسابقات باشد. البته ابر ستاره پرتغالی تنها بازیکن نامداری نیست که احتنمالا آخرین مسابقات متمرکز ملی خود را تجربه می‌کند.

۶ ستاره‌ای که فرصت دیگری برای درخشش ملی ندارند!

لواندوفسکی، مودریچ، ژیرو، کروس، نویر و مولر ۶ ستاره‌ی دیگری هستند که احتمالا آخرین مسابقات متمرکز ملی را تجربه می‌کنند. همه‌ی این بازیکنان در حال حاضر حداقل ۳۴ سال سن دارند. در نتیجه امکان اینکه یکبار دیگر در یورو در جام جهانی بدرخشند، از هر جهت کم است. در اصل احتمالی خداحافظی خود خواسته‌ی این بازیکنان یا کنار گذاشتن آن‌ها برای جوان‌گرایی در تیم‌های ملی پس از این مسابقات وجود دارد. انگیزه‌ی آخرین قهرمانی ملی برای این دسته از بازیکنان پا به سن گذاشته، باعث گرم‌تر شدن تنور مسابقات شده است.

تیم‌هایی که برای قهرمانی ستاره‌های خود می‌جنگند

حداقل ۶ تیم در این دوره از مسابقات مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند. اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، فرانسه، آلمان و هلند تیم‌های ملی قدرتمند حاضر در این تورنمنت هستند. بازیکنان هر کدام از این تیم‌ها به خصوص انگلیس و هلند که چند سالی از آخرین جام ملی‌شان می‌گذرد، نظر مخاطبان دنیای فوتبال را به خود جذب می‌کند. به خصوص اگر قرار باشد که این تیم‌ها در مراحل اولیه یا بالاتر با یکدیگر تقابل مستقیم داشته باشند.

تیم‌هایی که برای قهرمانی ستاره‌های خود می‌جنگند

دیدارهایی که حساسیت مسابقات را دوچندان می‌کند!

حتی در دور مقدماتی هم مسابقات حساسی انجام می‌شود که هواداران زیادی را به ورزشگاه‌ها خواهد کشاند. به نظر می‌رسد که مسابقات گروه B حساس‌تر از سایرین باشد. در لیست زیر مسابقات مهم را به همراه تاریخ برگزاری آن‌ها را به شما نمایش داده‌ایم:

  1. اسپانیا – کرواسی ۲۶ خرداد

  2. اسپانیا – ایتالیا ۳۱ خرداد

  3. هلند – فرانسه ۱ تیر

  4. پرتغال – نرکیه ۲ تیر

  5. کرواسی – ایتالیا ۴ تیر

این مسابقات و بازی افتتاحیه طبعا قیمت بیشتری نسبت به سایر بازی‌های جام ملت‌های اروپا دارد. البته که این ۵ بازی ذکر شده گران‌ترین بلیط‌ها را ندارند!

قیمت بلیط هر بازی چقدر است؟

شروع قیمت برای بلیط بازی افتتاحیه ۵۲۸ یورو است. بازی افتتاحیه را تیم‌های آلمان و اسکاتلند انجام می‌دهند و به دلیل تقاضای زیاد برای خرید بلیط این بازی، هزینه‌ی خرید آن زیاد است. البته فقط بلیط دیدار افتتاحیه گران‌قیمت نیست. هزینه‌ی خرید بلیط بازی‌های دیگر حدودا از ۱۲۰ یورو شروع می‌شود. در برخی موارد بلیط بازی‌های محبوبی مانند پرتغال و ترکیه با قیمت ۳۵۰ یورو به فروش می‌رسد.

قیمت بلیط هر بازی چقدر است؟

فرصت کم برای رزرو تور اروپا ویژه جام ملت‌ها

در صورتی که قصد تماشای بازی‌های یورو ۲۰۲۴ را دارید، فرصت کمی برای‌تان باقی مانده است. بلیط بازی‌ها به خصوص دیدار افتتاحیه به سرعت به فروش می‌رسد و ظرفیت ورزشگاه‌ها تکمیل می‌شود. به‌خصوص اگر قصد تماشای بازی‌های مهم‌تر را در دور گروهی داشته باشید. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که از همین حالا هم بلیط بازی‌های نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال به فروش می‌رسد.

برای دیدن بازی‌ها از نزدیک چه کاری انجام دهیم؟

اگر ویزای شنگن را از قبل داشته باشید، با رزرو تور اروپا می‌توانید از نزدیک این مسابقات را تماشا کنید. فقط همانطور که گفتیم، بایستی از حداقل سه هفته الی یک ماه قبل، بلبیط پرواز و هواپیما را خریداری کرده باشید. در غیر این صورت احتمال پیدا نکردن پرواز برای شما وجود دارد. در صورتی که ویزای شنگن چند بار ورود معتبر را از قبل داشته باشید، امکان رزرو تور فرانسه و آلمان یا تور تک آلمان را خواهید داشت.

نظر شما