شناسهٔ خبر: 66417850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کرمان:

موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است

سارا سلطانی

استاندار کرمان دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و گفت: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از کارگران نمونه سیرجان اظهار کرد: هویت انسانی با کار شناخته می‌شود.

وی دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و بیان کرد: شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در همه پروژه‌های توسعه‌ای استان پیش قدم است.

استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: امروز تولید مهمترین نیاز کشور است و کاری که کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی انجام می‌دهند کمتر از رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست.

وی با اشاره به تعداد افرادی که در واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این آیین گفت: پیشرفت‌ها را باید فریاد بزنیم تا در جنگ روایت‌ها پیروز باشیم لذا برنامه‌ریزی برای بازدید نوجوانان و جوانان از پیشرفت‌های کشور در قالب راهیان پیشرفت داشته باشید. 

وی با اشاره به تعهد اشتغال بیش از ۴۶ هزار نفری استان در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: در سال گذشته ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر در استان کرمان مشغول به کار شدند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اعلام شد: کلنگ احداث بزرگترین مرکز آموزشی جنوب شرق کشور به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع به زودی در گهرپارک سیرجان به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام 

نظر شما