شناسهٔ خبر: 66417792 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بتسدا به دنبال سرعت بخشیدن به ساخت بازی‌های خود همچون Fallout 5 است

آیا Fallout 5 زودتر از انتظارات از راه می‌رسد؟ / VGC

صاحب‌خبر -

طبق گفته‌های تاد هاوارد، بتسدا به دنبال راه‌هاییست که فاصله بین انتشار بازی‌‎های جدید این استودیو همچون نسخه بعدی Fallout را کاهش دهد.

بتسدا بعد از انتشار Starfield در سال گذشته، تمرکز اصلی خود را روی The Elder Scrolls 6 قرار داد. آن بازی در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن چهار سال با انتشار فاصله دارد و در نتیجه، عنوانی همچون Fallout 5 ممکن است ده سال دیگر به دستانمان برسد. طبیعتا تحمل چنین انتظاری برای طرفداران یک مجموعه واقعا آزاردهنده است، مخصوصا چیزی همچون Fallout که به لطف سریال موفقش در راس توجهات قرار گرفته و تقاضا را برای یک بازی جدید به بالاترین حد ممکن رسانده است.

تاد هاوارد در مصاحبه با Kinda Funny Games به این مسئله پرداخت و تایید کرد که بتسدا به دنبال راهی برای برطرف کردن این مشکل است:

خب، این بازی‌ها زمان زیادی می‌برند و فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که رویش تمرکز داریم، ضمن اینکه مسلما باید اطمینان داشته باشیم آن‌ها بالاترین کیفیت ممکن را دارند، این است که راه‌هایی برای افزایش خروجی خود پیدا کنیم. چون حتی ما هم نمی‌خواهیم انقدر صبر کنیم. این هیچ وقت برنامه ما نیست، اما می‌خواهیم مطمئن باشیم که نتیجه نهایی خوب باشد.

بازی Fallout New Vegas بازی Fallout New Vegas

در ادامه مصاحبه، صحبت از موفقیت سریال Fallout شد و از هاوارد پرسیده شد که آیا بتسدا مایل به همکاری با استودیوهای دیگر (همچون ابسیدین) برای ساخت بازی‌های فرعی از این مجموعه هست یا خیر. او در پاسخ گفت:

ما همواره چنین مکالماتی داشته‌ایم. ما کارهای زیادی برای سریال انجام دادیم. شاید به نظر برسد که بازی بزرگ جدیدی نیامده باشد، اما ما برای سریال محتوای جدیدی به Fallout 76 اضافه کردیم. 76 قرار است در تابستان با Skyline Valley نقشه خود را گسترش دهد.

پس ما به کارهایی که با فرنچایز انجام می‌دهیم نگاه می‌کنیم و می‌گوییم که آیا احساس خوبی درباره برنامه خود برای Fallout به عنوان یک فرنچایز داریم؟ البته که نمی‌توانم آن‌ها را فاش کنم، اما مثلا فصل دوم کی از راه می‌رسد؟ با موبایل چه کاری می‌کنیم؟ با 76 چه کاری می‌کنیم؟ با این چه می‌کنیم؟ با آن چه می‌کنیم؟ همه این‌ها چه زمانی از راه می‌رسند؟

و باز هم می‌گویم، اگر می‌توانستم یک بشکن بزنم تا همه آن‌ها آماده انتشار شوند، قطعا این کار را می‌کردم. اما مسئله اصلی این است که تمام این موارد را با کیفیت بالایی ارائه دهیم. این همواره مهم‌ترین مسئله است.

در نهایت از هاوارد به‌طور مستقیم پرسیده شد که از آنجایی که بتسدا و ابسیدین هر دو تحت مالکیت مایکروسافت قرار دارد، آیا برنامه‌ای برای یک همکاری دیگر بین این دو استودیو همچون New Vegas وجود دارد یا خیر. او در پاسخ چیز خاصی را تایید نکرد:

اول از همه باید بگویم آن‌ها با New Vegas فوق‌العاده عمل کردند. مسلما من نمی‌توانم راجع به کارهایی که در آینده با این فرنچایز انجام می‌دهیم چیزی بگویم، اما New Vegas بازی بسیار، بسیار مهمی برای ما و طرفداران است. معتقدیم آن‌ها کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند.

ضمنا تاد هاوارد در همین مصاحبه از بازه انتشار اکسپنشن Starfield و همچنین به‌روزرسانی بزرگ بعدی این عنوان رونمایی کرد.

داستان شرود ؛ پادشاه بازی های شوتر

اولین تریلر فیلم پیش‌درآمد شیرشاه Mufasa: The Lion King منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو اولین تریلر فیلم پیش‌درآمد شیرشاه Mufasa: The Lion King منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو VGC

برچسب‌ها:

نظر شما