شناسهٔ خبر: 62374033 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان

زمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیست

صاحب‌خبر -

کره زمین در استارفیلد، چیزی بیشتر از یک بیابون بی آب و علف نیست و یکی از حوصله‌ سربرترین مکان‌های بازی به نظر می‌رسد. با این وجود، بد نیست بدانید که هنوز هم قسمت‌های جالبی از زمین باقی مانده که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید.

در این مقاله قرار است تا با هم مهم‌ترین قسمت‌های زمینی را پیدا کنیم و راه فرود آمدن در این مناطق را بیابیم. اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا مکان‌های مهم زمین به همراه کره برفی آ‌ن‌ها را پیدا کنید، با ویجیاتو و ادامه این آموزش همراه باشید.

۱- اهرام ثلاثه

اهرام ثلاثه در استارفیلد اهرام ثلاثه در استارفیلد

قبل از اینکه بتوانید از زیبایی‌های قاهره دیدن کنید، ابتدا باید یک کپی از کتاب تمدن باستان مصر پیدا کنید که می‌توان آن را از کتاب‌ فروشی سینکلر در شهر آکیلا خریداری کرد.

خریداری این کتاب یک فعالیت جدید به لیست ماموریت بازیکنان اضافه می‌کند و به بازیکن اجازه می‌دهد که در شهر قاهره فرود بیایند. اینجاست که بازیکنان می‌توانند بقایای دو هرم از اهرام ثلاثه را پیدا کنند.

۲- برج خلیفه

برج خلیفه در استارفیلد برج خلیفه در استارفیلد

اگر دوست دارید تا برج خلیفه را در استارفیلد بیابید، باید کتابی به نام Race to the heavens را پیدا کنید. یکی از این کتاب‌ها در سوئیت Larry Dumbrosky در Siren of the Stars luxury liner وجود دارد که باید پس از ماموریت جلوگیری از دزدی بانک از آن بازدید کنید.

این ماموریت بخشی از کوئست لاین Crimson Fleet بوده و پس از تکمیل آنDeep Cover ، Rook Meets King و Echoes of the Past در دسترس قرار می‌گیرد.

پس از یافتن کتاب، شما این قابلیت را پیدا می‌کنید که سفینه خود را در امارات فرود آورده و به برج خلیفه سفر کنید.

۳- برج شارد

مکان‌های مهم کره زمین در استارفیلد مکان‌های مهم کره زمین در استارفیلد

برای باز کردن قابلیت فرود آمدن روی لندن، شما باید نسخه‌ای از کتاب الیور توئیست را پیدا کنید، که می‌توان آن را از کتاب‌ فروشی سینکلر در آکیلا سیتی خریداری کرد.

انجام این کار قفل لندن را باز می‌کند، جایی که بازیکنان می‌توانند آنچه را که از برج شارد باقی مانده را در بیابانی بی آب و علف پیدا کنند. شما همچنین می‌توانید کره برفی لندن را که روی صخره‌ای در نزدیکی پایه برج قرار دارد بیابید.

۴- امپایر استیت

کره زمین در استارفیلد کره زمین در استارفیلد

برای پیدا کردن این برج لازم است تا کتاب Our Lost Heritage را پیدا کنید. ساده‌ترین راه آن است که وارد دفتر President Abello که در بالای ساختمان اصلی نیو آتلانتیس قرار دارد شوید و کتاب را از آن جا بیابید.

به هنگام یافتن کتاب، لند مارک نیویورک برای شما آزاد می‌شود و با فرود آمدن روی این قسمت می‌توانید بخش‌های باقی‌مانده از امپایر استیت را مشاهده کنید و کره برفی آن را در همان اطراف بیابید.

۵- برج شانگهای

برج شانگهای در استارفیلد برج شانگهای در استارفیلد

برای فرود آمدن در شانگهای باید کتاب Essentials of Modern Macroeconomics را پیدا کنید. یکی از راه‌ها آن است که وارد منظومه Porimma II شده و در نهایت روی سفینه‌ی ناشناس آن منطقه فرود بیایید.

حال وارد طبقه دوم شوید و اتاق درس کودکان را در این سفینه پیدا کنید. این کتاب درست رو به روی تخته قرار خواهد داشت. بعد از مطالعه‌ی کتاب می‌توانید امکان فرود آمدن به شانگهای را آزاد کنید و در همان اطراف، کره برفی این شهر بزرگ را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما