شناسهٔ خبر: 66415970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عملیات وعده صادق نشئت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است

خبرگزاری صدا و سیما

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در عملیات وعده صادق، این موفقیت نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت است.

صاحب‌خبر -
عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون اجرایی رئیس جمهور در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با اشاره به تحولات امسال کشورمان به ویژه عملیات وعده صادق افزود: این موفقیت نشئت گرفته از فرهنگ شهید و شهادت است.
منصوری  با بیان اینکه ما در حوزه های اقتصادی، شاخص های نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم، گفت: کم و کاستی هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت ها و ابزارهای لازم وجود دارد.
منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر می بریم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می کند.
معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تجلی غیرت و مردمانی سراسر نور و سلحشور هستند، اظهار کرد: به واسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره ها است.
منصوری ترویج فرهنگ شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگرفتن در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.
وی به تحولات دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود.
منصوری گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم.
معاون اجرایی رئیس جمهوری اضافه کرد: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.
 
 

نظر شما