شناسهٔ خبر: 66774108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسوول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور:

آیت الله رییسی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود

قم- مسوول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور، گفت: آیت الله رییسی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود و این جنبه شخصیتی ایشان در عرصه جهانی نیز شناخته شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسحاق حسینی کوهساری شامگاه دوشنبه در اجتماع جوانان جبهه مقاومت در مصلای قدس قم با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی گفت: آیت الله رئیسی در راستای ایجاد امنیت و همچنین صلح و دوستی بین کشورهای مختلف تلاش بسیاری داشت و امروز شاهدیم که بسیاری از کشورهای منطقه برای از دست دادن ایشان عزای عمومی اعلام می‌کنند.

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود و این جنبه شخصیتی ایشان در عرصه جهانی نیز شناخته شده بود.

حسینی کوهساری افزود: آیت الله رئیسی جبهه مستضعفین عالم را حمایت می‌کرد و امروز در بسیاری از کشورهای دنیا شاهدیم که جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه به راه افتاده و امید است با از دست رفتن ایشان در این مسیر خللی پدید نیاید.

مسؤول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور، گفت: رهبر انقلاب اسلامی امروز بر اساس قانون به آقای مخبر مسؤولیت اجرایی کشور را دادند و طبق قانون تا ۵۰ ورز دیگر رئیس جمهور جدید باید از سوی مردم انتخاب شود و با عنایت خداوند در ادامه مسیر انقلاب اسلامی مشکلی پیش نخواهد آمد.

حسینی کوهساری اضافه کرد: همدلی ملت‌های اسلامی و ملت بزرگ ایران ادامه خواهد داشت و در این دو روز شاهد ابراز محبت‌های ملت‌ها و مردم ایران نسبت به رئیس جمهور بودیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی مسیر عزت و سربلندی خود را به برکت حضور مردم در میدان ادامه می‌دهد گفت: ملت بزرگ ایران اقدامات برجسته آیت الله ابراهیم رئیسی در راستای عمران و آبادانی و پیشرفت کشور و همچنین حمایت از ملت مظلوم فلسطین فراموش نخواهد کرد.

وی بیان کرد: فلسطین همچنان موضوع اول امت اسلام است و این قبله اول مسلمین به زودی به برکت خون شهدای طوفان الاقصی آزاد خواهد شد.

مسؤول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور، ادامه داد: امروز شاهدیم که ملت‌های آزاده در میدان حمایت از فلسطین حضور دارند و بر علیه رژیم اشغالگر قدس شعار می‌دهند و از غرب می‌خواهند تا به کشتار صهیونیست‌ها در غزه خاتمه دهند.

نظر شما