شناسهٔ خبر: 66415615 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بسته الحاقی بازی Starfield پاییز امسال منتشر خواهد شد

به‌روزرسانی بعدی بازی هم طی روزهای آینده معرفی می‌شود

صاحب‌خبر -

به‌طور رسمی اعلام شد که اکسپنشن اول بازی Starfield یعنی Shattered Space پاییز امسال منتشر خواهد شد.

تاد هاوارد در مصاحبه‌ای با Kinda Funny Games ضمن تایید این بازه انتشار برای Shattered Space، اعلام کرد که طی چند روز آینده از آپدیت جدیدی برای Starfield رونمایی می‌شود که ویژگی‌های جدید زیادی به بازی اضافه می‌کند. در این آپدیت می‌توانیم شاهد ویژگی‌هایی همچون حالت‌های نمایش جدید برای کنسول‌ها، امکانات جدید برای ساخت کشتی، نقشه شهرها، گزینه‌های جدید برای تنظیم گیم پلی و درجه سختی، و «غافلگیری‌های بیشتر» باشیم.

همانند آپدیت‌های پیشین Starfield، این به‌روزرسانی ابتدا به‌صورت بتا در استیم منتشر می‌شود و سپس در دسترس تمام کاربران و پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد. بتسدا قبلا اعلام کرده بود که می‌خواهد هر شش هفته به‌روزرسانی جدیدی برای استارفیلد منتشر کند تا مشکلات این عنوان را برطرف و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کند.

اکسپنشن Shattered Space هم قرار است اولین بسته الحاقی بزرگ بازی باشد و داستان، مکان‌ها، تجهیزات و چیزهای جدید بیشتری وارد دنیای استارفیلد کند.

داستان شرود ؛ پادشاه بازی های شوتر

اولین تریلر فیلم پیش‌درآمد شیرشاه Mufasa: The Lion King منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو اولین تریلر فیلم پیش‌درآمد شیرشاه Mufasa: The Lion King منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

برچسب‌ها:

نظر شما