شناسهٔ خبر: 66412456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بودجه 960 میلیارد تومانی شهرداری بیرجند برای سال 1403

شهردار بیرجند از تصویب بودجه ۹۶۰ میلیارد تومانی شهرداری برای سال ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

بودجه 960 میلیارد تومانی شهرداری بیرجند در سال 1403

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، شهردار بیرجند با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری،  ۹۶۰ میلیارد تومان است گفت: با وجود تورم در کشور، بودجه شهرداری در دو سال گذشته ۵ برابر افزایش داشته است.

بهترین با بیان اینکه در این مدت در بخش سرمایه گذاری، ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه وارد شهر بیرجند شده، افزود:  گردش مالی یک سرمایه گذار به تنهایی ۳ هزار میلیارد تومان بوده و این در حالیست که تمام بودجه عمرانی تخصیص یافته به استان ۹۰۰ میلیارد تومان است .

وی با بیان اینکه این اقدامات با هدف جذب سرمایه و اشتغالزایی در شهر بیرجند صورت می‌گیرد، گفت: شهرداری بیرجند در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی نیز با هدف توانمند سازی و اشتغال این افراد، تعداد ۴ باب منزل متعلق به شهرداری را در اختیار گرمخانه و ۴ باب منزل دیگر را در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار داده  و در سرای مرحوم امینی در بازار بیرجند نیز ۲ مغازه برای فروش تولیدات آسیب دیدگان اجتماعی، در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار گرفته است .

شهردار بیرجند همچنین از آمادگی شهرداری برای واگذاری رایگان غرفه در روزبازار‌ها با هدف عرضه تولیدات زندانیان نیز خبر داد.

نظر شما