شناسهٔ خبر: 66407407 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نام‌گذاری حساس‌ترین هفته لیگ برتر فوتبال به نام صرفه‌جویی در مصرف آب

سازمان لیگ فوتبال ایران با اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، یکی از هفته‌های حساس و شاید حساس‌ترین هفته این رقابت‌ها را به عنوان صرفه‌جویی در مصرف آب نام‌گذاری کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی هفته بیست‌وچهارم خود را سپری کرده که رقابت نزدیک دو تیم پرطرفدار پایتخت در بالای جدول، این دوره را به جذاب‌ترین دوره لیگ ایران تبدیل کرده است.

هم‌اکنون تیم استقلال تهران با کسب 53 امتیاز از 24 مسابقه در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد و تیم پرسپولیس دیگر تیم پرطرفدار پایتخت با 52 امتیاز و تقاضل گلی برابر با استقلال، در جایگاه دوم ایستاده است.

فاصله فقط یک امتیازی این دو تیم در بالای جدول و تفاضل گل برابر، موجب شده است هفته‌های پایانی این دوره از رقابت‌ها از حساسیت بالایی به‌ویژه در بین میلیون‌ها هوادار این دو تیم برخوردار شود.

هر دو تیم در شش هفته پایانی به لحاظ حریفان رودررو تقریبا دارای شرایط یکسانی هستند  کوچک‌ترین لغزش در مقابل حریفان پیش رو، می‌تواند سرنوشت قهرمانی را به سود یکی از این دو تیم تغییر دهد.

با این اوصاف، نام‌گذاری هفته بیست‌و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به نام صرفه‌جویی در مصرف آب می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای جلب توجه میلیون‌ها ایرانی به موضوع آب و اهمیت صرفه‌جویی در مصرف این کالای حیاتی و باارزش باشد.

هفته بیست و نهم پیکارهای لیگ برتر روز ششم خردادماه همزمان با آغاز فصل گرما برگزار خواهد شد و در این روز تیم استقلال در ورزشگاه آزادی تهران از تیم گل‌گهر سیرجان پذیرایی خواهد کرد و تیم پرسپولیس نیز در ورزشگار سردار آزادگان قزوین میهمان تیم شمس‌آذر این شهر خواهد بود و به احتمال فراوان تکلیف قهرمانی رقابت‌ها در پایان این دو مسابقه رقم خواهد خورد.

با توجه به اینکه پهنه گسترده‌ای از سرزمین ایران در سال‌های اخیر به‌واسطه تغییر اقلیم و خشکسالی‌های پیاپی با تنش آبی مواجه است، ضرورت دارد موضوع کم‌آبی به عنوان یک چالش ملی و فراحوضه‌ای مورد توجه قرار گرفته و از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی برای تبیین اهمیت موضوع و جلب مشارکت همگانی برای مصرف بهینه از آب استفاده شود و ورزش به‌ویژه فوتبال می‌تواند نقش بسیار موثری در این زمینه ایفا کند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران در روزهای اخیر ضمن برقراری ارتباط با مسئولان و مدیران فدراسیون فوتبال و مجموعه ورزشی آزادی تهران، رایزنی‌های گسترده‌ای را برای استفاده از ظرفیت‌های موجود فضاهای ورزشی و رقابت‌های فوتبال جهت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از وضعیت آب به شهروندان انجام داده که با استقبال و اعلام آمادگی این مجموعه‌ها برای همکاری بیشتر در این زمینه همراه شده است. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما