شناسهٔ خبر: 66403234 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همزمان با دو میلیونی شدن مخاطبان «تمساح خونی»؛

جواد عزتی: رونق سینما به برکت حضور مردم است

تهران-ایرنا- کارگردان فیلم سینمایی «تمساح خونی» با تشکر از تماشاگران این فیلم گفت: اگر در حال حاضر سینما رونق دارد، به برکت حضور شماست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جواد عزتی پیش از اکران مردمی فیلم سینمایی تمساح خونی در یکی از سینماهای کرج در جمع مخاطبان، تماشاگران و علاقه‌مندان سینما اظهار داشت: امیدوارم از فیلم خوشتان بیاید و آن را به دوستان خود پیشنهاد دهید که در سینما ببینند.

کارگردان فیلم سینمایی تمساح خونی افزود: از همه شما و دیگر تماشاگران عزیزی که این فیلم را در سینما می‌بینند و دیده‌اند، تشکر می‌کنم و باید بگویم که اگر در حال حاضر سینما رونق دارد، به برکت حضور شماست؛ دستتان را می‌بوسم و از همه شما بسیار ممنونم.

عباس جمشیدی‌فر بازیگر تمساح خونی هم ضمن خوشامدگویی به مهمانان اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که اینجا حضور داریم و قرار است در کنار شما تمساح خونی را تماشا کنیم. ممنون که ما را حمایت و این فیلم را در سینما تماشا می‌کنید.

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی در ۵ سانس برگزار شد. در این اکران که با استقبال مخاطبان همراه بود، جواد عزتی و کامران حجازی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم و همچنین عباس جمشیدی‌فر و شبنم قربانی از بازیگران این اثر حضور داشتند.

تمساح خونی تاکنون صدرنشین فروش در ۱۴۰۳ بوده و به تازگی از مرز دومیلیون تماشاگر در سینماها عبور کرده و مجموع فروش آن به ۱۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

در این کمدی اکشن سینمایی که پخش آن برعهده شهرفرنگ است.، جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

نظر شما