شناسهٔ خبر: 66399607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: اداره کل دامپزشکی در سال جاری به اجرای سلسله رزمایش‌های جهاد دامپزشکی سربازان حضرت زهرا(س) می‌پردازد که دومین رزمایش خود را در بخش بلده شهرستان نور برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

 حمزه آقاپور کاظمی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات صورت گرفته در این رزمایش اظهار کرد: این رزمایش بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی است که در استان مازندران برگزار شده و ترکیبی از اجرای متمرکز و پراکنده است.
آوی افزود: بالغ بر ۵۰هزار دام‌در ۲۹ روستای بخش بلده شهرستان نور به صورت متمرکز و سایر دام‌ها در سایر روستاهای بخش بلده در فاز پراکنده  از ۸الی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ واکسینه می‌شوند.
مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به برگزاری رزمایش‌های جهاد دامپزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار استان گفت: خدمات دامپزشکی  ‌به‌صورت کاملا رایگان خواهد بود.

بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
آقاپور کاظمی تصریح کرد: این رزمایش که با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، فرمانداری نور، بخشداری بلده و ناحیه مقاومت بسیج بلده برگزار شد، شامل خدمات واکسیناسیون دام‌های سبک‌ و سنگین، طیور، سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن دامی، آموزش بهره‌برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما