شناسهٔ خبر: 66394082 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید استاندار بر تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای

استاندار لرستان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری هرچه سریعتر وضعیت قانون بودجه و همه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

صاحب‌خبر -

تاکید استاندار بر تعیین تکلیف اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در نشست تخصصی و صمیمی با رئیس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم همه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

وی افزود: در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه حتما تاکیدات لازم را درباره تقسیم کار دستگاه‌ها و نحوه جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها بیان خواهم کرد.

استاندار اظهارداشت: با توجه به دستورات مکرر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، همه نقاط استان، محروم و غیرمحروم باید مشخص شوند تا بدانیم در چه مناطقی چه خدمات و اقداماتی لازم است.

آقای شفقت گفت: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به خوبی مطالعه کند تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی ارائه و چگونه از وزارتخانه‌ی مربوطه، سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی را دریافت کند.

نظر شما