شناسهٔ خبر: 67253727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در اردبیل:

مبنایی ترین و تمدنی ترین رئیس جمهور را انتخاب کنیم

مشگین شهر_ رییس ستاد انتخاباتی جلیلی گفت: مبنایی ترین و تمدنی ترین رئیس جمهور را انتخاب کنیم که به تمام ارگان ها اشرافیت داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین نوری عصر سه شنبه در مراسم افتتاحیه ستاد انتخابی سعید جلیلی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: بنا به فرموده مقام رهبری ما باید دنبال رئیس جمهوری باشید که مبنایی‌ترین و تمدنی ترین رئیس جمهور باشد، کسی که باید به تمام ارگان‌ها اشرافیت داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در این انتخابات باید بر استمرار و امتداد خدمت توجه کرده و راه شهید خدمت را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: امروز در مدیریت دو نگاه وجود دارد، نگاه لبخند و نگاه مذاکره ذلیلانه که پوچ است و یک نگاه دیگر که دیدگاه ما «می‌توانیم» راه رئیس جمهور شهید و امام راحل است.

وی با بیان اینکه در جریان انقلاب دنبال انتخاب اصلح مورد اقبال عموم مردم است، حرکت کنیم، افزود: در مدیریت دو نوع نگاه داریم نگاه تمدنی و نگاه آرمان گرایی و مدیریت عملیات و پیمانی و در این عرصه باید به دنبال رئیس جمهوری باشیم که مبنای درست و عملکرد مدیریتی مناسب و در خور کشور داشته باشد.

رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان اردبیل به عرصه حساس انتخابات و ضرورت مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: هر فرد می‌تواند مبلغ باشد امروزه شعار ایران در دانشگاه‌های اروپا شنیده می‌شود و جبهه مقاومت به رئیس جمهور تمدنی نیاز دارد.

نوری با بیان اینکه برخی منافقان در مقابل انتخاب درست ملت سنگ اندازی می‌کنند، اضافه کرد: ما در ۸ تیر با انتخاب اصلح بتوانیم رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهد و دولت شهید جمهور استمرار و امتداد پیدا کند.

نظر شما