شناسهٔ خبر: 66393762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کردستان قهرمانی والیبال دانش آموزان ایران را تبریک گفت

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات جهانی به مربیگری ۲ مربی کردستانی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در پیام اسماعیل زارعی کوشا آمده است: "اینجانب با مسرت فراوان قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزان ایران در مسابقات قهرمانی جهان را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و مردم شریف و ورزش دوست استان کردستان تبریک عرض می‌نمایم.

این دستاورد بزرگ با هدایت ۲ نفر از مربیان افتخارآفرین کردستانی، آقایان حامد مرادی و فردین کلوندی صورت گرفت که نشان از توانمندی مربیان شایسته کردستانی در آوردگاه‌های جهانی دارد.

برای همه ورزشکاران عزیز آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم. "

ایران قهرمان والیبال دانش آموزی جهان شد

تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران که فردین کلوندی و حامد مرادی ۲ مربی کردستانی را در کادر فنی خود دارد با شکست تیم آلمان عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.

تیم دانش‌آموزی ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک هم‌گروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

نماینده ایران در این مرحله نیز به مصاف تیم چین تایپه رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ این حریف را نیز شکست داد و به دیدار پایانی راه پیدا کرد.

تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران در بازی فینال دوباره به مصاف تیم آلمان رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد با اقتدار عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کند.

آرش صادقیانی سرمربی تیم ایران را بر عهده داشت و فردین کلوندی و حامد مرادی به عنوان مربی در کنار تیم والیبال دانش آموزی ایران حضور داشتند.

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور ۲۹ کشور در صربستان برگزار شد.

نظر شما