شناسهٔ خبر: 66393201 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیواندره

صاحب‌خبر -

سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره عنوان نمود، حرکت و هم سویی به سمت عرصه فرهنگ در دستور کار قرار گیرد.حاج ماموستا مرادی در این جلسه بیان داشت؛  فرهنگ، امروز یکی از مهم‌ترین ارکان در توسعه جوامع محسوب می‌شود، عنصری که از سوی مقام معظم رهبری بارها توجه به آن مورد تاکید قرار گرفته و پرداختن به آن از ضرورت‌ها امروز قلمداد شده است.
امام ‌جمعه شهرستان به نقش حجاب و تشریح طرح نور توسط نیروی انتظامی در خصوص عفاف و حجاب در جامعه اشاره و افزود: دشمن بر روی موضوع حجاب دست گذاشته است و باید با برنامه‌ریزی مناسب جلوی نقشه‌های پلید دشمن گرفته شود این موضوع باید از ادارات شروع شود.
سید جواد حسینی فرماندار شهرستان دیواندره با تاکید بر ضرورت تلاش برای تقویت و کارآمدی بیشتر این شورا و همچنین برگزاری منظم جلسات آن در سطح شهرستان‌، نقش برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان را برای هم‌اندیشی و هم‌گرایی صاحب‌نظران و متولیان فرهنگ شهرستان مهم و اثرگذار دانست.
وی در ادامه خواستار بررسی دقیق مشکلات و معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی توسط کارگروه های تخصصی شورای فرهنگ عمومی شد و تاکید داشت تا موارد به صورت گسترده در جلسات شورا رفته و اقدامات لازم انجام گیرد.
روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیواندره


شورا
شورا
شورا

نظر شما