شناسهٔ خبر: 66388046 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال پس از قهرمانی در آسیا+ فیلم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع ملی‌پوشان فوتسال که عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را کسب کرده‌اند، تلاش و افتخارآفرینی آنها را ستود.

صاحب‌خبر -

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز میهمان ویژه دیدار تیم ملی ایران برابر تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا بود.

وی پس از قهرمانی ایران در جلسه‌ای با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال دقایقی برای ملی‌پوشان صحبت کرد.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به اعضای تیم فوتسال ایران که برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شدند، اظهار داشت: دولت تمام تلاش خود را به کار خواهد بست که که شرایط بهتری برای مردم ایجاد شود و همین افتخاری در ورزش کسب می‌شود، باعث شادی مردم و موج مثبت در جامعه خواهد شد.

هاشمی اضافه کرد: رئیس جمهوری اولین نفری بود که این قهرمانی را تبریک گفت و این قهرمانی به نام شما ثبت شد. از همین حالا به فکر جام جهانی باشید.

وی همچنین با تمجید از وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال که قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، این اقدام شمسایی بسیار ارزشمند و فرهنگی توصیف کرد.

فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ امروز بین تیم‌های تایلند و ایران در سالن بانکوک آرنا برگزار شد که در نهایت ایران با نتیجه ۴ بر یک توانست میزبان را شکست دهد و قهرمان آسیا شود.

نظر شما