شناسهٔ خبر: 66385312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دانشجو گزارش می‌دهد؛

دانشگاهیان ایران نیز به پاخاستند / همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین +تصاویر

دانشجویان سراسر کشور امروز و روز گذشته در حمایت از دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین در دانشگاه‌ها تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، دانشجویان سراسر کشور امروز و روز گذشته در حمایت از دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین در دانشگاه‌ها تجمع کردند.

 

حمایت دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید باهنر از خیزش دانشجویان آمریکا

اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان بعد از ظهر امروز در مراسم تجمع و تریبـــون آزاد، در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا، در محوطه روبه‌روی تالار وحدت این دانشگاه شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع، از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا که به دلیل اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی سرکوب و دستگیر شده‌اند، حمایت کردند.

بیشتر بخوانید:

حمایت دانشجویان و اساتید دانشگاه شهید باهنر از خیزش دانشجویان آمریکا

 

حمایت دانشجویان دانشگاه تبریز از جنبش‌های دانشجویی کشور‌های غربی

دانشجویان تبریزی امروز در حمایت از حرکت حق طلبانه دانشجویان آمریکا و اروپا علیه کودک‌کشی رژیم صهیونیستی مقابل درب اصلی دانشگاه تبریز تجمع کردند و با دانشجویان اروپایی و آمریکایی حامی فلسطین اعلام هعمبستگی کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2262842" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1143156/2262842?width=400&height=300"></script></div>

 

حمایت دانشجویان دانشگاه گیلان از جنبش‌های دانشجویی کشور‌های غربی

جمعی از دانشجویان، مسئولان، استادان دانشگاه گیلان امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مقابل مسجد این دانشگاه تجمع کردند و با سردادن شعار‌های «مرگ بر اسرائیل، بیت المقدس قبله نخستین - رها شود با قدرت مسلمین، ما پیرو رهبریم - فرمان از او می‌بریم، نه به رژیم کودک کش، حزب فقط حزب علی - رهبر فقط سید علی»، حمایت خود را از تجمع‌های دانشجویی در کشور‌های آمریکایی و اروپایی در محکومیت کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع غزه و جنایات رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین اعلام کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2261685" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1143156/2261685?width=400&height=300"></script></div>

دانشگاهیان ایرانی نیز به پاخاستند / همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین +تصاویر

بیشتر بخوانید:

حمایت دانشجویان دانشگاه گیلان از جنبش‌های دانشجویی کشور‌های غربی + تصاویر

 

تجمع اعضای دانشگاه سمنان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

اعضای هیات علمی، دانشجویان و یاوران علمی دانشگاه سمنان همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم مظلوم غزه و نیز خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی تجمع و برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

تجمع کنندگان ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از مردم فلسطین و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند.

دانشگاهیان ایرانی نیز به پاخاستند / همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین +تصاویر

بیشتر بخوانید:

تجمع اعضای دانشگاه سمنان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا + عکس

 

تجمع ضدصهیونیستی دانشگاهیان استان گلستان / طنین مرگ‌بر اسرائیل فراگیر شد

 اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان گلستان ظهر امروز یکشنبه با برپایی تجمع ضد صهیونیستی مقابل مسجد امام علی (ع) پردیس شهید بهشتی دانشگاه جامع گلستان در گرگان، انزجار و نفرت خود را از جنایت‌های اخیر رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی فریاد زده و حمایت خود را از خیزش دانشجویان آمریکا اعلام کردند.

جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه موجب شد تا بسیاری از دانشجویان و دانشگاهیان سراسر دنیا به ویژه آمریکا با برگزاری تجمعاتی به این جنایات اعتراض کنند که این پویش‌های سراسری با برخورد‌های خشن پلیس و نیرو‌های امنیتی همراه بود.

بیشتر بخوانید:

تجمع ضدصهیونیستی دانشگاهیان استان گلستان/ طنین مرگ‌بر اسرائیل فراگیر شد

 

اجتماع دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2261686" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1143156/2261686?width=400&height=300"></script></div>
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2261687" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1143156/2261687?width=400&height=300"></script></div>

 

اجتماع دانشجویان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه یزد همزمان با دیگر مراکز آموزش عالی کشور، ظهر روز یکشنبه در حمایت از اعتراضات دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه‌های آمریکا از جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، در محل این مرکز آموزش عالی دست به تجمع و راهپیمایی زدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2261688" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1143156/2261688?width=400&height=300"></script></div>
 
تجمع دانشگاهیان دانشگاه لرستان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
دانشگاهیان دانشگاه لرستان امروز تجمعی در حمایت از دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین در صحن دانشگاه برگزار کردند.

نظر شما