شناسهٔ خبر: 66381999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

علاقمندی چینی ها برای مشارکت در تولید ماشین آلات کشاورزی با شرکت فذا آمل

مدیرداخلی شرکت خودروسازی زوم لاین کشور چین گفت: این کشور برای توسعه همکاری مشترک برای تولید ماشین آلات کشاورزی با شرکت فذا آمل مصمم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرداخلی شرکت خودروسازی زوم لاین کشور چین از علاقمندی کشورش و این شرکت معتبر بین المللی برای توسعه همکاری‌های مشترک با ایران و شرکت فولادین ذوب آمل برای راه اندازی خط تولید ماشین آلات بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

فرانک وان پس از بازدید و نشست با قائم مقام، مدیرشرکت فراصنعت و مدیربازرگانی گروه کارخانجات فذا آمل در محل این شرکت در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله شهرستان آمل گفت: ما از همکاری مشترک وتعامل دوجانبه برای شروع یک کار جدید و تاثیرگذار با شرکای ایرانی به خصوص شرکت فذا آمل که دارای توانمندی وقابلیت‌های زیادی در تولید قطعات خودرویی است، استقبال می کنیم.

وی افزود: ما می‌توانیم از این پس همکاری‌های خودمان را در بخش ماشین آلات کشاورزی توسعه دهیم و برای عملیاتی کردن این همکاری‌ها همه چیز آماده هست و مصمم هستیم تا با سرمایه گذاری واختصاص دادن نیروی کاری از سوی شرکت فذا، دانش وتکنولوژی شرکت زوم لاین را دراختیار شرکت فذا قرار دهیم.

وان ابراز امیداوری کرد: فرایند همکاری و افزایش تولید دربخش ماشین آلات کشاورزی درشرکت فذا، زمینه ساز تامین نیاز داخلی کشاورزان این استان وکشور به تولیدات بومی و نیز افق بلند مدت به توسعه صادرات نیز منجر شود.


اجرایی شدن شرایط تفاهم نامه حداقل تا شش ماه آینده
معاون بازرگانی شرکت فولادین ذوب آمل هم درگفت وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: تولیدات ماشین آلات کشاورزی شرکت چینی در ایران بسیار زیاد است و شرکت فولادین ذوب آمل با توانایی و امکاناتی خط تولید و نیروی انسانی که دارد، توان مونتاژ کردن حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد ماشین آلات وقطعات موردنیاز بخش کشاورزی استان مازندران وحتی کشور را دارد.

مهندس صائمی افزود: درحال حاضر شرکت فولادین ذوب آمل با خط تولید چدن‌های نشکن وخاکستری مشکلی برای تولید دیگر قطعات مورد سفارش ندارد و می‌تواند با تولید قطعات ماشین آلات بخش کشاورزی برای مازندران که قطب کشاورزی است نیز سودمند باشد.

وی ادامه داد، درحال حاضر شرکت فذا با سرمایه گذاری و اختصاص نیروی انسانی برای راه اندازی خط تولید ماشین آلات بخش کشاورزی با شرکت زوم لاین چین به توافق رسیده وبه دنبال تحقق دستاورد‌های خوب دراین بخش هستیم.

معاون بازرگانی شرکت فولادین ذوب آمل با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود حداقل تا شش ماه آینده برای عملیاتی شدن جزئیات قرارداد‌های توافق شده دوطرف زمان ببرد، ابرازامیداوری کرد، میزان حجم سرمایه گذاری و تولید سالانه ماشین آلات کشاورزی واین که درگام نخست چه محصولاتی تولید شود، نیز بزودی تصمیم گیری نهایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما، مدیران گروه کارخانجات فولادین ذوب آمل و شرکت زوم لاین کشور چین برای همکاری‌های مشترک برای تولید وساخت ماشین آلات کشاورزی درشهرستان آمل تفاهم وبه توافق‌های اولیه رسیدند.

مدیران داخلی شرکت چینی به سرپرستی " از تولیدات توانمندی‌های گروه کارخانجات فذا آمل درمحل این شرکت درشهرک صنعتی امامزاده عبدالله شهرستان آمل بازدید و پس از آن با قائم مقام، مدیرشرکت فراصنعت و مدیربازرگانی شرکت فذا آمل بر سر جزیئات و چگونگی همکاری مشترک و جزیئات قرارداد گفتگو کردند.

نظر شما