شناسهٔ خبر: 66381644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل خبر داد؛

ثبت بیش از ۷۱ هزار درخواست صدور مجوز کسب و کار در اردبیل

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل خبر داد؛ نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون بیش از ۷۱ هزار درخواست صدور مجوز کسب و کار در اردبیل ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، یعثوب نژادمحمد در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور  ۸ هزار و ۷۵۸ مورد شناسه یکتا تا به امروز در اردبیل اظهار کرد:  فعالان اقتصادی تا 25 اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند تا مجوزهای کسب و کار خود را به مجوز الکترونیکی تبدیل کنند.

وی افزود: بر اساس حکم ماده 1 قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید تبدیل به مجوز الکترونیکی شوند و کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند ، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند و واحدهایی که در زمان مقرر اقدام نکنند ، از دریافت خدمات در حوزه دولتی و بانکی محروم خواهند شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل ادامه داد:  از ابتدای  سال 1401 تاکنون بیش از 71 هزار درخواست صدور مجوز کسب و کار در استان ثبت شده که از این رقم، بالغ بر 47 هزار مجوز صادر و 348 مورد هم شکایت در این درگاه ثبت شده است.

نژادمحمد خاطرنشان کرد:  دریافت شناسه یکتا هیچ ارتباطی با افزایش مالیات ندارد و متقاضیان می‌توانند از طریق گوشی های همراه ، با ورود 3 کد خواسته شده در درگاه ملی مجوزها، رایگان و غیر حضوری مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما