شناسهٔ خبر: 66379414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حجت الاسلام «قیامی» نماینده ولی فقیه در هلال احمر اردبیل شد

با حضور مسئولان استانی و کشوری حجت الاسلام «اکبر قیامی» به عنوان نماینده ولی فقیه در هلال احمر اردبیل معرفی و از تلاش‌های ۵ ساله حجت الاسلام فاطمی نیا تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «قیامی» نماینده ولی فقیه در هلال احمر اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در این مراسم که صبح یکشنبه در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور، هلال احمر را جمعیتی مردمی، از مردم و برای مردم توصیف کرد و گفت: این جمعیت با نیت خالصانه در ارائه خدمات به مردم پیشتاز خدمتگذاری است.
حجت الاسلام والمسلمین معزی که در آیین تکریم و معارفه مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل در سالن ولایت سخن میگفت با اشاره به اینکه وقوع متعدد زلزله، سیل، آتش‌سوزی و حوادث جاده‌ای ایران را به کشور حادثه خیز تبدیل و هلال احمر را پیشتاز در امدادرسانی معرفی کرده است افزود:علاوه بر امداد رسانی و کار‌های عام المنفعه، ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی در جامعه از دیگر اولویت‌های اصلی این سازمان مردمی است.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل هم در این مراسم گفت: وجود مجموعه هلال احمر برای کشور بسیار مهم است چرا که در حساس‌ترین مقاطعی که کشور دچار بحران است وظیفه استثنائی خود را بخوبی ایفا می‌کند.
آیت الله عاملی با اشاره به حساسیت ماموریت هلال احمر و صلیب سرخ در سطح ملی و جهانی خاطرنشان کرد: در فاجعه غزه با کمی تامل درمی یابیم که رژیم ناپاک صهیونیستی دست به قتل نیرو‌های موثر امدادی می‌زنند تا هیچ تحرکات نجات بخشی را در غزه شاهد نباشیم در چنین برهه‌های حساس، جایگاه هلال احمر بیشتر مشخص می‌شود.
در ادامه قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هم از در حال ساخت بودن ۱۳ پایگاه امداد و نجات، جذب ۲۰۰ امدادگر آموزش دیده وتحویل ۴۱ هزار نفر نیروی آموزشی به جامعه هلال احمر استان گزارشی ارایه کرد سپس با قدردانی از زحمات ۵ ساله حجت الاسلام فاطمی نیا، حجت الاسلام اکبر قیامی به عنوان نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل معرفی شد.

نظر شما