شناسهٔ خبر: 66375440 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

اراده دولت سیزدهم فرصتی برای رفع معضل مسکن در کشور است

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مسکن استان لرستان، گفت: ۴۷ هزار متقاضی مسکن واجد ۴ شرط در استان لرستان وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر روند تامین زمین و مسکن آنها به انجام برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل ازسازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان، گفت: طی سه سال گذشته ظرفیت‌های استان در بحث تامین زمین به‌خوبی شناسایی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تحویل و تحول اراضی جهاد کشاورزی، شناسایی و به‌کارگیری اراضی مازاد سایر دستگاه‌ها برای ساخت مسکن در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن و توافقات با بخش خصوصی را از راهکارهایی دانست که برای ادامه تامین زمین در استان لرستان باید از آنها بهره برد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اراده دولت سیزدهم را یک فرصت استثنایی برای رفع معضل مسکن در کشور برشمرد و افزود: امروز همه ارکان دولت برای رفع چالش مسکن پای کار هستند و دولت برای خانه‌دار کردن تمامی اقشار مردم برنامه دارد.

مالکی بر هم‌افزایی و همدلی تمامی مدیران استانی و دستگاه‌های متولی در امر مسکن برای ادامه روند تامین زمین در استان لرستان تاکید کرد.

نظر شما