شناسهٔ خبر: 66369559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در خرم آباد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

<div id="video-display-embed-code_11050557"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4217876/11050557?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما