شناسهٔ خبر: 66575278 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

برگزیدگان هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خوزستان مشخص شدند

حوزه/ دبیر جشنواره علامه حلی(ره) استان خوزستان از مشخص شدن برگزیدگان هشتمین دوره این جشنواره در خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام میرعلائی راد معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اظهار داشت: هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خوزستان در بهار ۱۴۰۲ آغاز و مهلت ارسال آثار این دوره تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ بود.

وی افزود: فرآیند ارزیابی آثار این جشنواره در مدارس علمیه از ابتدای سال تحصیلی آغاز و تا بهمن ماه ادامه داشت و بعد از ارزیابی مدارس، فرآیند ارزیابی مرحله استانی این جشنواره از اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و اکنون به پایان رسیده و نفرات برگزیده مشخص شدند.

دبیر جشنواره علامه حلی(ره) استان خوزستان، ابراز کرد: در این جشنواره از حدود ۶۰۰ آثار ارسالی، بیش از صد اثر به مرحله استانی راه یافته و در مرحله استانی بیش از ۲۰۰ ارزیابی انجام شد که در نوع خود بی‌سابقه بود.

وی یادآور شد: در پایان این ارزیابی‌ها ۳۵ نفر به عنوان نفرات برگزیده از میان طلاب مقاطع سطح ۲ تا ۴ و همچنین اساتید انتخاب شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، خاطرنشان کرد: آثار برگزیده شامل مقالات، تحقیق پایانی و کتاب بوده و بناست در اوایل خرداد مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار و در آن با اهدای جوایز و لوح تقدیر از برگزیدگان تقدیر شود.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان مرحله نهم جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خوزستان از اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و طلاب و اساتید علاقه مند تا نیمه خرداد ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را در قالب مقاله، پایان نامه سطح ۳، تحقیق پایانی و کتاب ثبت نمایند.

حجت الاسلام میرعلائی راد ابراز کرد: در نهمین مرحله جشنواره علامه حلی(ره)، حوزه علمیه خوزستان هیچ گونه محدودیت سنی برای اساتید شرکت کننده وجود ندارد و لذا از کلیه طلاب و اساتید حوزه علمیه خوزستان دعوت می‌کنم تا در این جشنواره شرکت کنند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در فراخوان نهمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خوزستان می‌توانند به آدرس زیر مراجعه نمایند: http://ssmp.ismc.ir/

انتهای پیام. /

نظر شما