شناسهٔ خبر: 66580508 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان: برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره علامه حلی مشخص شدند

صاحب‌خبر -

شفقنا- دبیر جشنواره علامه حلی(ره) استان خوزستان از مشخص شدن برگزیدگان هشتمین دوره این جشنواره در خوزستان خبر داد.

به گزارش شفقنا به نقل از مدیریت حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام میرعلائی راد معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: هشتمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خوزستان در بهار ۱۴۰۲ آغاز و مهلت ارسال آثار این دوره تا پایان تیرماه ۱۴۰۲ بود.

وی افزود: فرآیند ارزیابی آثار این جشنواره در مدارس علمیه از ابتدای سال تحصیلی آغاز و تا بهمن ماه ادامه داشت و بعد از ارزیابی مدارس، فرآیند ارزیابی مرحله استانی این جشنواره از اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و اکنون به پایان رسیده و نفرات برگزیده مشخص شدند.

دبیر جشنواره علامه حلی(ره) استان خوزستان، ابراز کرد: در این جشنواره از حدود ۶۰۰ آثار ارسالی، بیش از صد اثر به مرحله استانی راه یافته و در مرحله استانی بیش از ۲۰۰ ارزیابی انجام شد که در نوع خود بی‌سابقه بود.

وی یادآور شد: در پایان این ارزیابی‌ها ۳۵ نفر به عنوان نفرات برگزیده از میان طلاب مقاطع سطح ۲ تا ۴ و همچنین اساتید انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: آثار برگزیده شامل مقالات، تحقیق پایانی و کتاب بوده و بناست در اوایل خرداد مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار و در آن با اهدای جوایز و لوح تقدیر از برگزیدگان تقدیر شود.

وی گفت: فراخوان مرحله نهم جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خوزستان از اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و طلاب و اساتید علاقه مند تا نیمه خرداد ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را در قالب مقاله، پایان نامه سطح ۳، تحقیق پایانی و کتاب ثبت نمایند.

حجت الاسلام میرعلائی راد ابراز کرد: در نهمین مرحله جشنواره علامه حلی(ره)، حوزه علمیه خوزستان هیچ گونه محدودیت سنی برای اساتید شرکت کننده وجود ندارد و لذا از کلیه طلاب و اساتید حوزه علمیه خوزستان دعوت می‌کنم تا در این جشنواره شرکت کنند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در فراخوان نهمین جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه خوزستان می‌توانند به آدرس زیر مراجعه نمایند: http://ssmp.ismc.ir/

نظر شما