شناسهٔ خبر: 66367685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رسانه‌ها خط مقدم جهاد تبیین هستند/ اعلام برنامه‌های هفته عقیدتی در لرستان

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: رسانه‌ها خط مقدم جهاد تبیین هستند و جنگ ترکیبی دشمن را خنثی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی امروز در نشست با خبرنگاران با موضوع اعلام برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه اظهار کرد: حقوق بشر در فلسطین زیر پا گذاشته می شود و رسانه های غربی به آن نمی‌پردازند بنابراین خبرنگاران آزاده باید اقدامات خصمانه دشمنان را به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

وی تصریح کرد: امروز دشمنان با بهره گیری از رسانه های ماهواره ای و فضای مجازی قصد دارند نظام مقدس اسلامی را از طریق تهمت و افترا در نظر مردم بد جلوه دهند.

 

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته معلم افزود: افکار شهید مطهری بسیار مهم می‌باشد و نقش تاثیرگذاری در جامعه دارد بنابراین باید از این قشر فداکار تجلیل شود و رسانه ها نیز می‌توانند ارزش معلم و علم را در جامعه نهادینه کنند.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: تحقق هر امر در جامعه‌ به همت معلمان بستگی دارد و مبارزه با دشمن و ارتقای سطح علمی کشور بدون نقش آفرینی این قشر زحمکتش امکان پذیر نیست.

 

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی سپاه از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه گفت: بیش از ۴۰۰ برنامه در این هفته برگزار می‌شود که "فریاد مطهر، اجرای زنگ سپاس از معلم، دیدار با امامان جمعه، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهیدان" از مهمترین این برنامه‌ها است.

نظر شما