شناسهٔ خبر: 66364916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز به مناسبت روز روانشناس و مشاور

دکتر مرتضی نظری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز به مناسبت نهم اردیبهشت ماه ، روز ملی روانشناس و مشاور ، در پیامی این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی مفدا البرز،دکتر مرتضی نظری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز به مناسبت نهم اردیبهشت ماه ، روز ملی روانشناس و مشاور ، در پیامی این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ ظَهِیرَ کَالْمُشَاوَرَةِ

و هیچ پشتیبانی چون مشورت نمی باشد.

حضرت علی (ع)

روانشناسان رسالتی بزرگ بر دوش دارند چونان که تزکیه و ترمیم و بازآفرینی روانی سالم را اول در جهان خویش هویدا می‌کنند و بعد این تزکیه زندگی شده را به دست‌اندازهای روح و روان بشریت می‌کشانند. همچون پر سیمرغی که برای احضار عشق بر ذرات هوا می‌کشد، می‌کوشند تا آغوشی امن برای آلام و تزکیه‌ دیگران باشند که وحدت یگانه روان‌ها و ارواح را از کثرت و دورافتادگی مصون بدارند.
نهم اردیبهشت روز روانشناس و مشاور فرصتی است تا تلاش های اثربخش متخصصان روانشناسی و مشاوره را در کاهش رنج و حل مشکلات انسان ها، ارج نهیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز روانشناس و مشاوره، از زحمات و تلاش های بی شائبه و خدمات ارزشمند و راه گشای همه همکارانم در اداره مشاوره معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تقدیر می نمایم و از درگاه ایزد منان توفیق خدمت و تداوم صحت و سلامتی روانشناسان و مشاوران عزیز را خواستارم.

دکتر مرتضی نظری
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

نظر شما