شناسهٔ خبر: 66360220 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری ویژه برنامه دینی «پیوند صادق» در مدارس

«پیوند صادق» عنوان مراسم عزاداری هیئات دانش‌آموزی است که همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) از سوی مؤسسه پیام غدیر و کانون مدارس اسلامی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
مراسم عزاداری هیئات دانش‌آموزی با نام «پیوند صادق» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با 25 شوال؛ سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برنامه عزاداری در سطح مدارس کشور با نام «پیوند صادق» برگزار می‌شود که طی آن تعداد قابل توجهی از  دانش‌آموزان، با حضور در محل تحصیل خود به اقامه عزای شهادت رئیس مذهب جعفری خواهند پرداخت.
 
در جریان این مراسم عزاداری، ساعت 10 روز شنبه 15 اردیبهشت، دانش‌آموزان مدارس مورد نظر طی هماهنگی انجام شده با نزدیکترین مسجد محله در قالب دسته‌جات از مدارس به سمت مساجد حرکت کرده و پس از گردهمایی در مساجد نیز به عزاداری می‌پردازند.
 
این برنامه از سوی مؤسسه پیام غدیر  با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد با هدف پیوند میان منزل، محله، مدرسه و مسجد برگزار شده و قرار است در حاشیه برگزاری این مراسم مسابقه کتابخوانی و داستان‌گویی به منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ اهل بیت(ع) نیز برگزار شود.
 
پیوند صادق
انتهای پیام

نظر شما