شناسهٔ خبر: 66339249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام:

تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده کامیون در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش چهار کشته بر جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس‌، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: به دنبال اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه تصادف یک دستگاه کامیون بنز و یک‌دستگاه سواری پژو در محور دره شهر در منطقه زرانگوش، بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: به علت شدت بالای برخورد خودروها با یکدیگر هر دو دو خودرو دچار آتش‌سوزی شدند که متأسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت شدند.

کهزادی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تصادف تجاوز به چپ کامیون اعلام شده است.

حمزه محمدی مقدم، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به دنبال اعلام خبر تصادف
تصادف یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ جاده دره شهر به بدره به جمعیت هلال احمر در ساعت ۱۷:۵۸ روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بلافاصله نجات گران پایگاه امداد و نجات شهرک ولیعصر با خودروی آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این تصادف پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق و متأسفانه هر چهار سرنشین به علت سوختگی شدید فوت شدند.

نظر شما