شناسهٔ خبر: 66491992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس

زهرا عسگری

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات اساتید، پزشکان عمومی و متخصص و کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید ابوالفضل هاشمی اصل امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: اولویت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدا، رسیدگی ویژه به پرداخت مطالبات و مسائل رفاهی کارکنان مجموعه تحت پوشش دانشگاه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به جامعه افزود: اگر چه بی شک این خدمات با پشتوانه انگیزه معنوی صورت می‌گیرد، اما دانشگاه نیز خود را در برابر این تلاش‌ها مسئول می‌داند و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، موفق به پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲ شدیم.

به گفته وی، در سال ۱۴۰۲، ۱۱ ماه از مطالبات پزشکان متخصص، ۱۲ ماه از مطالبات پزشکان عمومی استخدامی و مشارکتی و ۱۲ ماه از مطالبات درمانگاه ها پرداخت شده است.

هاشمی اصل ادامه داد: همچنین پرداخت ۱۳ ماه اضافه کار شبکه های بهداشت و درمان و ۱۱ ماه از معوقات کارکنان سایر مراکز تحت پوشش، از دیگر موارد انجام شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تعرفه خدمات پرستاری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در همین راستا طی سال گذشته، ۱۴ماه از مطالبات تعرفه خدمات پرستاری پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبلغ بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام

نظر شما