شناسهٔ خبر: 66331265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

قدردانی فرماندار رودان از مجموعه سپاه پاسداران شهرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان فرماندار رودان در سالروز تشکیل سپاه پاسداران با حضور در سپاه ناحیه رودان از فرمانده و جانشین این ناحیه قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا سالاری در این نشست با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاعی، سازندگی، امدادرسانی و جهاد خدمت همواره بازوی توانمندی برای نظام و مردم بوده است.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مولود مبارک نظام و نتیجه تدبر روشنگرایانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، نهادی ارزشی است که در همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چه در جبهه‌های حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس چه در عرصه‌های سازندگی و امدادرسانی و جهاد خدمت همواره بازوی توانمندی برای نظام و مردم بوده است.
فرماندار رودان خاطر نشان کرد: کارنامه پرثمر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان دهنده جدیت این نیروی مردمی در راستای تحقق رسالت‌های بزرگی است که از بدو تاسیس به عهده گرفته و عملیات وعده صادق سپاه در مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونسیتی نشان داد که این نهاد با تمام توان برای حفظ اسلام و انقلاب محکم استوار ایستاده است.

نظر شما