شناسهٔ خبر: 66511725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برای توسعه ورزش گلف از همه ظرفیت‌ها استفاده شود

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: برای توسعه ورزش گلف از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

صاحب‌خبر -

برای توسعه ورزش گلف از همه ظرفیت‌ها استفاده شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مجمع انتخابات هیات گلف مازندران امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و خانم فریده شجاعی نائب رئیس فدراسیون گلف در ساری برگزار شد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در مجمع انتخابات هیات گلف با تقدیر و تشکر از حضور مسئولان فدراسیون و فعالان رشته ورزشی گلف در مازندران گفت: باید برای توسعه این رشته در استان مازندران از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های همه استفاده شود و ما نیز برای کمک به این رشته آمادگی داریم.
رجبی افزود: رئیس هیات با طرح‌های جدید و خلاقانه این رشته ورزشی را به خوبی معرفی کند تا افراد علاقه‌مند جذب این رشته شوند.
وی با تشکر از دلیری معاون امور ورزش و سرپرست سابق هیات گلف خاطر نشان کرد: مازندران استانی است که طی یک سال ۳۶۴ مدال کسب می‌کند و رویداد مهمی، چون المپیک را پیش رو دارد، لذا با توجه به گستردگی کار در ورزش استان همه ما باید تلاش بیشتری را برای اعتلای ورزش مازندران داشته باشیم.

نائب رئیس فدراسیون گلف نیز در این مجمع با تبریک به کاندیدای منتخب و تشکر از مدیرکل و معاون اداره کل به عنوان سرپرست سابق هیات گفت: خوشحالیم در استان مازندران، بانوان نیز همپای آقایان در ورزش افتخارات زیادی کسب کردند و سهم بالایی در موقیت‌ها و افتخارات ملی دارند.
فریده شجاعی افزود: این استان پتانسیل بالایی دارد و مستعد برای ساخت بهترین زمین گلف است و امیدوارم با حمایت اداره کل ورزش و جوانان بهترین زمین گلف برای مازندران احداث شود.
شجاعی بیان داشت؛ اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون گلف در کنار رئیس جدید هیات هستند تا به اهداف توسعه‌ای دست یابند.

گفتنی است؛ در پایان این مجمع با حضور مسئولان از حسین دلیری سرپرست سابق هیات گلف تجلیل بعمل آمد.

با رای اعضای مجمع انتخابات هیات گلف، مجتبی کاکویی با کسب ۱۵ رای از ۱۶ رای بعنوان رئیس گلف استان مازندران انتخاب شد.

نظر شما