شناسهٔ خبر: 66306648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسوول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور:

ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد

اراک- مسوول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات این استان تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شد.

صاحب‌خبر -

سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بر پایه هواداری از تیم‌های لیگ برتری در سه فاز شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که فاز شهرستانی در ۴۴۸ شهرستان، در فاز استانی در ۲ منطقه آزاد و ۳۱ استان و فاز کشوری به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان‌های عمومی مانند میادین شهری، پارک‌ها و فضاهای باز عمومی می‌توانند برای برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک تدارک شده است.

مسؤول کمیته فوتبال خیابانی استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام از طریق سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس Events.isfaf.ir تا ۳۱ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مسؤول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک در رده سنی ۱۸ سال به بالا ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

حسینی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات گل کوچک خیابانی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محالت کشور، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد گل کوچک و ارتقای سطح سالمت، نشاط و شادابی آنان، تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار، همچنین توجه به گسترش ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار و توسعه فرهنگ هواداری است.

نظر شما