شناسهٔ خبر: 66263132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز احداث طرح کمربندی گناباد

احداث طرح کمربندی گنابادآغازشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،شهردار گناباد گفت: احداث کمربندی گناباد یکی از خواسته‌های دیرین مردم است و تردد وسایل نقلیه سنگین از داخل شهر به زیرساخت‌ها نیز آسیب وارد می‌کند، لذا احداث کمربندی یا همان بوار ضلع غربی گناباد اردیبهشت از مسیر میدان قنبرآباد آغاز شد.

مهران حسین زاده درباره مشکلات شهر نیزگفت: درخصوص زمین‌های رها شده در سطح شهر طی سال گذشته به مالکان ۶۰ زمین و ۴۵ منزل مخروبه اخطاریه داده شده است.

وی افزود: یک ملک که برای عابرین خطر آفرینی داشته با رعایت موارد قانونی تخریب شده و در سال جدید با همکاری همیاران بازآفرینی در این حوزه قدم‌های خوبی برداشته خواهد شد.

شهردار گناباد در خصوص احداث مجموعه هتل بوتیک در این شهر هم گفت: این مجموعه قرار بوده به صورت مشترک با بخش خصوصی اجرا شود که در سال ۱۳۹۹ کلنگ زنی شد، اما به دلیل موضوعات حقوقی کار به تاخیر افتاده که در حال پیگیری و رفع مشکلات هستیم و از سویی تاکید شهرداری حفظ ملک مورد نظر با حالت گردشگری است.

حسین زاده افزود: بولوار پرستار یکی از طرح های بزرگ و هزینه‌بر گناباد است که در سال گذشته کار احداث پل و اتصال آن به بلوار انجام شده است و هم اکنون تیم‌های عمرانی در این بلوار مشغول به فعالیت هستند و مقداری از آن نیز آسفالت شده که برای ادامه کار نیازمند همکاری مالکین برای تعریضات هستیم.

وی در خصوص تعریض بولوار سلمان فارسی نیز گفت: در بولوار سلمان فارسی در لایه ابتدایی املاک زیادی در تعریض قرار دارد ولی طرح‌های شهرداری ۲۵ ساله بوده که در هنگام نوسازی مالک تعریض را انجام می‌دهد.

شهردار گناباد در خصوص مشکل آسفالت برخی معابر شهر که مورد گلایه شهروندان بود هم گفت: برخی از معابر گناباد دچار پیری آسفالت شده اند که در راستای مرمت آن در اسفند ماه ۴ هزار و ۷۵ تن آسفالت پهن شده است.

حسین زاده عنوان کرد: در داخل کوچه‌ها هنوز ورود نکرده ایم و در حال پیگیری برای تامین قیر هستیم.

 

 

نظر شما