شناسهٔ خبر: 66251919 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

حضور اعضا شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در شهرستان طارم | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

با تصمیم فرزاد توکلی رئیس شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، جلسه شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین در شهرستان طارم تشکیل شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان، جلسه شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان که با هدف افزایش تعامل با مسئولین شهرستان ها و احصا مسائل حوزه ارتباطات به صورت میدانی در شهرستان های استان زنجان برگزار می گردد. اولین جلسه شورا در سال جدید در شهرستان طارم برگزار شد. در این جلسه رضا انبارلو فرماندار شهرستان طارم ضمن تشکر بابت حضور اعضای شورا راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان، مسائل و مشکلات مربوط به حوزه ارتباطات در شهرها و روستاهای شهرستان را مطرح کرد. وی همچنین از فعالیت های صورت گرفته در شهرستان در راستای توسعه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات قدردانی کرد.
فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان پس شنیدن نقطه نظرات  مسئولین شهرستان و مشکلات مطرح شده از پیگیری موارد احصا شده تا حصول نتیجه خبر داد. همچنین وی پنج پروژه راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان را اینگونه تشریح نمود:
 اول: پوشش صد درصدی ارتباطات سیار در روستا های بالای 20 خانوار استان، که در حال حاضر از پوشش نزدیک به نود درصدی در این شهرستان برخورداریم؛
دوم: توسعه ارتباط روی بستر فیبر نوری روستایی، که این پروژه نیز در شهرستان طارم پیشرفت های قابل توجه ای داشته است؛
سوم: اقتصاد دیجیتال و حمایت از بخش خصوصی فعال در حوزه ICT ؛
چهارم: پروژه GNAF و موضوع مکان محور کردن آدرس ها؛
و پنجم: توسعه پوشش فیبر نوری در شهرهای استان.
در این جلسه اعضای شورای راهبردی توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان شامل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرکل پست استان، مدیریت امور شعب پست بانک استان، مدیر مخابرات منطقه زنجان و تعدادی از اعضای شورای اداری شهرستان طارم شامل فرماندار شهرستان، بخشداران بخش گیلوان، چورزق و مرکزی و رئیس اداره راه و شهرسازی حضور داشتند.

نظر شما