شناسهٔ خبر: 66237891 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح و بهره برداری از ۲۷ طرح شهری در منطقه ۲ تهران

آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۲۷ طرح شهری در منطقه ۲ تهران، صبح امروز در صد و هفدهمین پویش امید و افتخار با حضور جمعی از مسولان شهری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

افتتاح و بهره برداری از ۲۷ طرح شهری در منطقه ۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۲ در این مراسم گفت: طرح‌های امروز در حوزه‌های مختلف خدمات شهری ترافیک، عمران و اجتماعی و فرهنگی به بهره برداری رسید و اتفاقات خوبی در حوزه ترافیک و توسعه حمل ونقل و اصلاح هندسی معابر رقم خورد.

مهدی صالحی افزود: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی منطقه با ظرفیت ۳۵ اتوبوس جدید و بازسازی دیگر اتوبوس‌ها را داشتیم، همچنین اصلاح هندسی سه میدان تیموری، صنعت و کوثر انجام شد که مورد رضایت مردم واقع شده است.

وی گفت: ۲۵ اصلاح هندسی و رفع گره‌های ترافیکی نیز در منطقه انجام شده است.

آقای صالحی گفت: افتتاح اسکان کارگری ناحیه ۲، نصب المان‌های زیباسازی و اصلاحات در محور ستارخان نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

شهردار منطقه ۲ اضافه کرد: احداث سوله ورزشی پونک و ترمیم مجموعه‌های ورزشی در ۵ لکه و احداث حسینه بوستان پرواز دیگر طرح‌هایی است که امروز افتتاح شد.

وی افزود: ۸۹ هزار تن آسفالت در معابر و شبکه‌های بزرگراهی این منطقه توزیع شده که این روند امسال نیز ادامه دارد.

او گفت: طرح دیگر آغاز انتقال پساب شهرک قدس به ۱۸ مخزن بتنی برای آبیاری فضای سبز منطقه است که به عنوان یک مگا طرح، مرحله اول آن شهریور امسال افتتاح می‌شود این طرح در مجموع ۹ کیلومتر طول  دارد و ۴ میلیون مترمکعب است که تا پایان سال افتتاح خواهد شد، به طوری که ظرف ۲ سال می‌توانیم منطقه ۲ را به افق طرح جامع که ۹ میلیون مترمکعب آبیاری فضای سبز از طریق پساب است، برسانیم.

نظر شما