شناسهٔ خبر: 66237113 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شهردار منطقه 2 خبر داد؛

افتتاح فاز اول پروژه انتقال پساب شهرک قدس به 18 مخزن بتني براي آبياري فضاي سبز؛ شهريورماه

صاحب‌خبر -
افتتاح فاز اول پروژه انتقال پساب شهرک قدس به 18 مخزن بتني براي آبياري فضاي سبز؛ شهريورماه
خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 2 گفت: ظرف 2 سال می‌توانیم این منطقه را به افق طرح جامع که 9 میلیون مترمکعب آبیاری فضای سبز از طریق پساب است، برسانیم.

به گزارش خبرگزاری آریا ، آیین افتتاح و بهره‌برداری از 27 پروژه شهری منطقه 2، صبح امروز - شنبه اول اردیبهشت 1403- در یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران، مهدی صالحی شهردار منطقه 2 و هلیا سادات حسینی مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران برگزار شد.
مهدی صالحی شهردار منطقه 2 در این مراسم گفت: پروژه های امروز در حوزه های مختلف خدمات شهری ترافیک، عمران و اجتماعی و فرهنگی به بهره برداری رسیدند.
وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه ترافیک و توسعه حمل ونقل و اصلاح هندسی معابر رقم خورده است، افزود: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی منطقه با ظرفیت 35 اتوبوس جدید و بازسازی دیگر اتوبوس ها را داشتیم، همچنین اصلاح هندسی سه میدان تیموری، صنعت و کوثر انجام شد که مورد رضایت مردم واقع شده است. 25 اصلاح هندسی و رفع گره های ترافیکی نیز در منطقه انجام شده است.
صالحی ادامه داد: افتتاح اسکان کارگری ناحیه 2 که یک معضل شهری و گله ساکنان محله مرزداران را برطرف کرد را هم داشتیم. نصب المان های زیباسازی و اصلاحاتی که در محور ستارخان در حوزه زیباسازی انجام شده است نیز از دیگر اقدامات بوده است. 
شهردار منطقه 2 اضافه کرد: احداث سوله ورزشی پونک و ترمیم مجموعه های ورزشی در 5 لکه و احداث حسینه بوستان پرواز دیگر پروژه های برنامه افتتاحیه امروز را تشکیل می دهد. همچنین 89 هزار تن آسفالت در سطح منطقه 2 در معابر و شبکه های بزرگراهی توزیع شده که این روند امسال نیز ادامه پیدا خواهد. ارزش ریالی این پروژه ها بیش از 500 میلیارد تومان است. 
وی گفت: پروژه دیگر آغاز انتقال پساب شهرک قدس به 18 مخزن بتنی برای آبیاری فضای سبز منطقه است که به عنوان یک مگا پروژه، فاز اول آن در شهریور ماه امسال و مجموع 9 کیلومتر طول و 4 میلیون مترمکعب آن تا پایان سال به افتتاح می رسد. به طوری که ظرف 2 سال می توانیم منطقه 2 را به افق طرح جامع که 9 میلیون مترمکعب آبیاری فضای سبز از طریق پساب است، برسانیم.
انتهای پیام/

نظر شما