شناسهٔ خبر: 66227692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک

صاحب‌خبر -

در پایان مسابقات نوبت صبح یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا در اوزان 74 و 97 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و احمد محمدنژاد جوان در 57 كيلو حذف شد.

*در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه 10 بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه 14 بر 3 شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

*در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 15 بر 4 بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می رود.

*در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر 1 از سد آرش یوشیدا از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با گانخویاگ گانباتار از مغولستان کشتی می‌گیرد.

به گزارش ورزش سه، مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت 15:30 امروز برگزار می‌شود و در صورت صعود هر كدام از كشتى‌گيران به فينال، سهميه المپيک ۲۰۲۴ پاریس به دست خواهد آمد.

نظر شما