شناسهٔ خبر: 66218310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر هندبال

گیتی پسند اصفهان با شکست آلومینیوم اراک به چهاردهمین برد فصل دست یافت

اصفهان-ایرنا- تیم‌ هندبال «گیتی پسند» اصفهان عصر پنجشنبه با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ از سد «آلومینیوم اراک» گذشت و به پنجمین پیروزی پیاپی و چهاردهمین برد در لیگ برتر هندبال مردان کشور دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، «تیم گیتی‌پسند» اصفهان عصر امروز (پنجشنبه) در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هجدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ در سالن «شهید سجادی» خانه هندبال اصفهان به مصاف تیم «آلومینیوم اراک» رفت و در نهایت میزبان خود را با نتیجه نزدیک ۲۲ بر ۲۰ با شکست بدرقه کرد.

گیتی پسند که در دیدار گذشته در شهرآورد هندبال نصف جهان از سد پرواز هوانیروز گذشته بود در بازی امروز در صدد کسب پنجمین پیروزی متوالی و چهاردهمین برد فصل خود در هفته هجدهم بود تا کماکان همچون هفته‌های گذشته پشت‌سر «صنعت مس کرمان» صدرنشین برای کسب عنوان تلاش کند.

شاگردان کیوان صادقی در گیتی پسند که در بازی رفت مقابل «آلومینیوم اراک» در شرایطی که تعدادی مصدوم داشتند، موفق شده بودند تیم اراکی را در خانه‌اش با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ شکست دهند، در دیدار امروز از ابتدا، بازی جنگنده ای را به نمایش گذاشتند و در بیشتر لحظات بازی از میهمان خود جلوتر بودند.

این بازی در نیمه اول با نتیجه ۹ بر هشت به سود گیتی پسند اصفهان به پایان رسید و در پایان بازی تیم اصفهانی به پیروزی ۲۲ بر ۲۰ دست یافت تا پس از «فراز بام خاییز دهدشت»، «نفت و گاز گچساران»، ‌ «پیکان خراسان» و «پرواز هوانیروز» یک دبل دیگر در فصل جاری ثبت کرده باشد و پنجمین پیروزی متوالی دست یابد.

تیم هندبال گیتی‌پسند با پیروزی امروز با ۱۴ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست، به امتیاز ۳۰ رسید و جایگاه دوم خود در رده دوم جدول رده‌بندی را تثبیت کرد.

تیم هندبال «آلومینیوم اراک» با شکست امروز در امتیاز ۶ و در رده دهم جدول ۱۲ تیمه لیگ برتر باقی ماند.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

گیتی پسند اصفهان با شکست آلومینیوم اراک به چهاردهمین برد فصل دست یافت

نظر شما