شناسهٔ خبر: 66209727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر هندبال مردان

عزم جدی گیتی پسند برای برد در روز نبرد طلایی ها در خانه حریفان

اصفهان-ایرنا-هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان، عصر و شامگاه امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود که طی آن اصفهان میزبان دیدار «گیتی پسند» با «آلومینیوم اراک» است و سپاهان، سپاهان نوین و پرواز هوانیروز سه تیم دیگر اصفهانی حاضر در لیگ برتر در طبس، دهدشت و سبزوار به مصاف حریفان می روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته هجدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران، عصر و شامگاه امروز با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان، کرمان، سبزوار، طبس، خرم آباد و دهدشت پیگیری می‌شود و اصفهان میزبان یکی از مهمترین دیدارهای این هفته میان «گیتی پسند اصفهان» با «آلومینیوم اراک» است.

سه تیم اصفهانی سپاهان، سپاهان نوین و پرواز هوانیروز نیز این هفته خارج خانه به مصاف حریفان می‌روند و در این چارچوب «فولاد مبارکه سپاهان» به طبس رفته تا با تیم «زغال سنگ» این شهر دیدار کند و «فولاد سپاهان نوین» در دهدشت میهمان «فرازبام خاییز» است و «هوانیروز اصفهان» در سبزوار به دیدار «پیکان خراسان» می‌رود.

گیتی پسند به دنبال کسب پنجمین پیروزی متوالی و قدرتنمایی در اصفهان

عصر امروز (پنجشنبه) در یکی از مهمترین دیدارهای هفته هجدهم، از ساعت ۱۶ تیم «هندبال گیتی‌پسند اصفهان» در سالن «شهید سجادی» خانه هندبال اصفهان برای کسب چهاردهمین برد فصل خود مقابل «آلومینیوم اراک» صف آرایی خواهد کرد.

گیتی پسند پس از آن که هفته هفدهم در یکی از شهرآوردهای نصف جهان از سد پرواز هوانیروز گذشت حالا در صدد کسب پنجمین پیروزی متوالی و چهاردهمین برد فصل خود در هفته هجدهم است تا کماکان همچون هفته‌های گذشته پشت‌سر «صنعت مس کرمان» صدرنشین برای کسب عنوان تلاش کند.

شاگردان کیوان صادقی در گیتی پسند و در بازی رفت موفق شدند در شرایطی که تعداد مصدومان این تیم زیاد بود، تیم هندبال آلومینیوم اراک را در خانه‌اش با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ شکست دهند و به دنبال این هستند تا پس از «فراز بام خاییز دهدشت»، «نفت و گاز گچساران»، ‌«پیکان خراسان» و «پرواز هوانیروز» یک دبل دیگر در فصل جاری به ثبت برسانند.

تیم هندبال گیتی‌پسند هم‌اکنون با ۱۳ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست در مجموع با ۲۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دار و در صورت کسب پیروزی مقابل «آلومینیوم اراک» در دیدار امروز بدون احتساب یک امتیاز تشویقی از لیگ جوانان، ۳۰ امتیازی خواهد شد و جایگاه دومی خود را تثبیت خواهد کرد.

تقابل تیم های چهارم و پنجم جدول در طبس

در دیگر دیدار مهم این هفته از ساعت ۱۶ امروز تیم هندبال «فولاد مبارکه سپاهان» به طبس می‌رود تا با «زغال سنگ» دیدار کند. هر ۲ تیم نتیجه دیدارهای خود در هفته هفدهم را واگذار کرده‌اند و سعی می‌کنند ناکامی هفته گذشته را با برد جبران کنند.

بدون تردید تلاش برای جبران نتیجه هفته گذشته در کنار تقابل تیم‌های چهارم و پنجم جدول برای کسب عنوان بهتر تماشایی خواهد بود.

سپاهانی‌ها در مهمترین دیدار هفته قبل لیگ برتر، در یک بازی برابر و نزدیک نتوانستند «صنعت مس» صدرنشین را شکست دهند و برد میلیمتری را تقدیم کرمانی ها کردند تا صدر نشین تنها با یک گل بیشتر تعداد پیروزی‌های خود را به ۱۶ برساند و صدرنشین بدون شکست لیگ باقی بمانند.

طلایی پوشان سپاهان درصدد هستند تا امروز در خانه «زغال سنگ طبس»، تیم میزبان را شکست دهند تا بتوانند جایگاه خود در بین چهار تیم بالای جدول را مستحکم کنند.

تیم «زغال سنگ» هفته پیش در مصاف با تیم شهید شاملی کازرون در یک بازی جذاب و تماشایی ۱۹ بر ۱۶ شکست خورد تا رقابت تیم کازرون با گیتی‌پسند اصفهان پایاپای پیش برود.

مصاف پیکان با پرواز هوانیروز در سبزوار

در دیگر رقابت‌ هفته هجدهم پیکان خراسان به مصاف پرواز هوانیروز اصفهان می‌رود که تاکنون تنها با کسب ۲ پیروزی، فقط چهار امتیاز بدست آورده و با تفاضل گل منفی ۷۵ در رتبه یازدهم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

سربازان پرواز هوانیروز که هفته پیش میزبان شاگردان کیوان صادقی در گیتی پسند بودند، با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ نتیجه را تقدیم همشهری خود کردند و برای فرار از سقوط امروز پیش از هر زمان دیگر نیازمند کسب امتیاز از سبزوار هستند.

عزم جدی گیتی پسند برای برد در روز نبرد طلایی ها در خانه حریفان

طلایی پوشان «سپاهان نوین» بدنبال کسب امتیاز در دهدشت

فولاد سپاهان نوین نیز که بدنبال ارایه چند بازی خوب، ۲ شکست با نتیجه های نزدیک را متحمل شده است، امروز در دهدشت به مصاف «فراز بام خاییز»، قعرنشین لیگ برتر می‌رود.

تیم «سپاهان نوین اصفهان» هفته گذشته در نهایت بد اقبالی مقابل «پلیمر خرم آباد» در سالن «۲۵ آبان» مجموعه ورزشی «نقش جهان اصفهان» در دیداری پایاپای و نزدیک با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ شکست خورد تا کماکان با ۱۰ امتیاز در رتبه نهم جدول باشد.

فرازبام دهدشت نیز که کاندید اول برای سقوط از لیگ برتر است، امروز پیش از هر زمان دیگر نیازمند کسب پیروزی است تا بتواند تعداد پیروزی های خود را به عدد ۲ برساند.

این بازی که برای هر ۲ تیم و همچنین تیم پرواز هوانیروز اصفهان حساس است به صورت مستقیم از شبکه ورزش سیما از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه پخش خواهد شد.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خاییز دهدشت، زغال سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خاییز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

و بر این اساس هم اکنون صنعت مس با ۳۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۲۹ امتیاز در رتبه های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۴، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۲، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز با ۶ و فراز بام خاییز دهدشت با ۴ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

جدول رقابت‌ها بدون احتساب امتیازات لیگ هندبال نوجوانان و مسابقات هندبال جوانان پسر پیش از برگزاری بازی های هفته هجدهم به قرار زیر است:

عزم جدی گیتی پسند برای برد در روز نبرد طلایی ها در خانه حریفان

نظر شما