شناسهٔ خبر: 66216861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از جابجا شدن جایگاه آقایان و خانم‌ها در اتوبوس‌های تندروی (بی آر تی) پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بااشاره به جابجا شدن جایگاه آقایان و خانم‌ها در اتوبوس‌های تندروی (بی آر تی) پایتخت گفت: خانم‌ها بیشترین آسیب را در تصادفات راهنمایی و رانندگی مرتبط با اتوبوس‌ها می‌بینند در حالی که درصد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند، کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم.

مهدی علیزاده افزود: به علت حضور گسترده موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس‌های تندرو، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل، اجتناب ناپذیر است و به علت وجود بخش خانم‌ها درجلوی اتوبوس‌های خطوط تندرو، بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: حفظ سلامت و امنیت شهروندانی که شبانه روز از خطوط اتوبوس‌های تندرو استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان، تصمیم گرفتیم محل استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط اتوبوس‌های تندرو به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی باز گردد.

مهدی علیزاده همچنین گفت: امسال با پیگیری‌های فراوان ، تعداد زیادی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

نظر شما