شناسهٔ خبر: 66206652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اقدامات کارشناسی در طرح نهضت ملی مسکن شیروان انجام نشده است

بجنورد - ایرنا - منتخب مردم شهرستان شیروان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن شیروان اقدامات کارشناسی به موقع انجام نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عباس قدرتی چهارشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه شیروان با اشاره به بسته شدن پرونده مسکن ملی میدان معلم این شهر اظهار کرد: در این طرح اگر اراضی کشاورزی بود باید از قبل اقدامات کارشناسی لازم صورت می گرفت که متاسفانه کوتاهی شده است.

وی با انتقاد از عدم اجرای این طرح پس از سه سال از عملیات کلنگ زنی افزود: متقاضیانی بسیاری امید به خانه‌دار شدن در این مکان جدید داشتند که اکنون امید آنان به ناامیدی تبدیل شده و این خود ظلم به مردم شیروان است.

منتخب مردم شهرستان شیروان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: پس از سه سال از انجام عملیات کلنگ زنی این طرح و دلایلی که دیگر امکان ساخت و ساز در این مکان وجود ندارد پول مردم بی ارزش شده است.

قدرتی بیان کرد: موضوع تخصیص زمین در حاشیه میدان معلم به مسکن ملی که به طور کامل منتفی شده و تمامی تمرکز این پروژه در شیروان به منطقه کوی وحدت و جنب سازمان فنی و حرفه ای شیروان محدود شده است را پی گیری خواهیم کرد.

وی در خصوص ورزشگاه سه هزار نفره شیروان اضافه کرد: این طرح با گذشت ۱۴ سال از عملیات کلنگ زنی باید سرعت بیشتری به خود گیرد که هزار میلیارد ریال اعتبار جهت اتمام و تکمیل آن لازم است.

وی افزود: اقدامات لازم برای ایرادات فنی باید بررسی شود و به زودی عملیات آن مجدد آغاز شود.

به گزارش ایرنا طرح انتقال آب های زیرزمینی، اردوگاه فرهنگی تربیتی زوارم، گود کشتی امیرآباد و مشکلات و تنش آبی پیش روی امسال در این شهرستان از مباحث مطرح شده اصحاب رسانه با منتخب مردم شهرستان شیروان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی بود.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما