شناسهٔ خبر: 66673494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار

اجرای طرح کاهش هدررفت و بازیافت بنزین درسبزوار

طرح کاهش هدررفت و بازیافت بنزین درسبزواراجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح کاهش هدررفت و بازیافت بنزین درسبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: طرح کهاب با هدف حمایت از محیط زیست و جلوگیری از هدررفت سوخت، در کلیه مجاری عرضه سوخت زیر پوشش این شرکت اجرا می‌شود.

حمید مظفری نژاد افزود: کهاب مخففر عبارت کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین که در قالب این طرح، با نصب دستگاه VDR و جمع آوری بخارات بنزین، از انتشار ترکیبات سمی و آلوده در هوا جلوگیری شده و با بازیافت بخارات بنزین، در مصرف سوخت نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

وی افزود: ۴۸ جایگاه سوخت مایع در سبزوار فعالیت دارند که تا کنون طرح کهاب در پنج باب از جایگاه‌های سوخت منطقه به بهره برداری رسیده است و هم اینک اجرای طرح در ۱۲ باب جایگاه دیگر در دست انجام است.

مظفری نژاد گفت: در جلسات هم اندیشی با متصدیان مجاری عرضه سوخت، تاکید لازم در خصوص عملیاتی کردن طرح کهاب صورت گرفته است و در راستای تحقق این امر، با توجه به مزایای بسیار خوب آن، از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد شد.

وی افزود: با توجه به مزایای بالای طرح مزبور، این طرح با جدیت در کلیه مجاری عرضه سوخت زیر پوشش این شرکت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد اجرامی شود.

 

 

نظر شما