شناسهٔ خبر: 66204666 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

کرملین: اطلاع دادن تهران به مسکو از قبل در مورد حملات برنامه ریزی شده به اسرائیل؟ نمی‌توانم مطلبی در این باره به شما بگویم / روسیه با ایران و اسرائیل در ارتباط است تا از آن‌ها بخواهد که درگیری شدت بیشتری نگیرد؛ این تماس‌ها سازنده است

سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد: روسیه با ایران و اسرائیل در ارتباط است تا از آنها بخواهد که درگیری شدت بیشتری نگیرد؛ این تماس‌ها سازنده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا: سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد: روسیه با ایران و اسرائیل در ارتباط است تا از آنها بخواهد که درگیری شدت بیشتری نگیرد؛ این تماس‌ها سازنده است.
 
به گزارش خبرگزاری تاس،‌ دیمیتری پسکوف روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در نشستی خبری افزود: ادامه درگیری در خاورمیانه به نفع اسرائیل، ایران و کل منطقه نیست.
 
سخنگوی کرملین خطاب به خبرنگاران ادامه داد: فدراسیون روسیه ارتباطات کاری سازنده ای با ایران و اسرائیل دارد؛ شما می‌دانید که ما به تماس‌های نزدیک با تهران ادامه می‌دهیم.
 
وی ادامه داد:‌ ما در حال انجام گفت‌وگو هستیم، درباره نیاز به کاهش تنش سریع صحبت می‌کنیم و از همه کشورهای منطقه می‌خواهیم که در این شرایط خویشتنداری معقول نشان دهند.
 
پسکوف خطاب به خبرنگاری که درباره درگیری بدون واسطه ایران و اسرائیل سؤال کرد، گفت: شما می گویید در صورت درگیری مستقیم، اما من وضعیت فعلی را یک درگیری غیرمستقیم نمی نامم، زیرا وضعیتی که کنسولگری یک کشور تخریب می شود، به سختی می تواند یک درگیری غیرمستقیم نامیده شود.
 
سخنگوی کرملین به این سوال که آیا تهران از قبل در مورد حملات برنامه ریزی شده به اسرائیل به مسکو اطلاع داده است، پاسخی نداد. وی در این باره گفت:‌ من نمی توانم مطلبی در این باره به شما بگویم.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما