شناسهٔ خبر: 66203545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: تاکنون ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد زنجانی شامل ۱۴۴ مرد و ۱۷۷ خانم متقاضی شغل در آزمون استخدامی ثبت نام کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

عباس برزگر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در آزمون استخدامی از ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ شروع شده است و تا آخر فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و مهلت ثبت نام در این آزمون تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری این آزمون اواسط اردیبهشت ماه خواهد بود، اضافه کرد: فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد می‌توانند با مدرک تحصیلی دیپلم به بالا و همچنین افرادی که دارای دیپلم افتخاری هستند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و مشکلی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: آزمون استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر یکی از آزمون‌های وعده داده شده در دولت است که به منظور جذب فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با ثبت نام این افراد در این آزمون مشکل اشتغال فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد حل شود و با برگزاری آن دیگر مسأله‌ای با عنوان بیکاری در خانواده شهدا و جانبازان ۷۰ درصد نداشته باشیم.

نظر شما