شناسهٔ خبر: 66427376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده خشت و کنارتخته شهرستان کازرون گفت: چهل و دومین دوره مسابقات ۱۴ گانه قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان کازرون به میزبانی منطقه خشت، کنارتخته و کمارج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سروان پاسدار جهانشیر تیموری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده خشت و کنارتخته شهرستان کازرون اظهار داشت: 42دوره مسابقات 14 گانه قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان کازرون به میزبانی منطقه خشت، کنارتخته و کمارج برگزار شد.
وی ادامه داد: مسابقات چهارده گانه قرآن، عترت و نماز در رشته های قرائت، تحقیق، حفظ ویژه قرآن کریم، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام، انشاء نماز، اذان، گفتمان مهدوی، مداحی، دعاخوانی و ...در مدارس بخش های خشت و کنارتخته برگزار شد.
فرمانده حوزه شهید فهمیده دانش آموزی بخش خشت و کنارتخته کازرون افزود: ۴۲۰ نفر از دانش آموز پسر و دختر مقاطع متوسطه اول و دوم در این دوره از مسابقات با کارشناسی داوران قرآن شهرستان کازرون با حضور و همراهی مسئولین، دبیران و خانواده های دانش آموزان به رقابت پرداختند و نفرات برتر در هر رشته جهت شرکت در مسابقات استانی معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه بهترین راه آشنایی ودرک قرآن کریم در انسان ها در سن نوجوانی است، تصریح کرد: بهترین راه انس، الفت و آشنایی نمودن نوجوانان با قرآن کریم در دوران دانش آموزی می باشد که جا دارد در این خصوص همت و تلاش مضاعفی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما